Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم چراغی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از رقابتها با حضور 180 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه‌های شهرکرد، صنعتی وهنر اصفهان، کاشان، گلپایگان، اردکان، پیام نور اصفهان و یزد در 2 رشته ورزشی بسکتبال و شنا در شهرکرد برگزار می شود.
وی ادامه داد: مسابقات بسکتبال از پنجم تا یازدهم و شنا از یازدهم تا سیزدهم در دانشگاه شهرکرد و مابقی رشته ها بخصوص برای دختران به طور عمده در دانشگاه های اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چراغی بیان کرد: تیم ها و نفرات برتر این مسابقات به چهاردهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور راه می یابند.
وی اظهار کرد: این المپیاد در رشته های ورزشی نظیر والیبال، بسکتبال، شنا، تکواندو، جودو و فوتبال در تیر سال آینده به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود.
چراغی بیان کرد: دوره های ورودی به این المپیاد از مهر امسال در دانشگاه های کشور آغاز شده و تا اسفند ماه ادامه دارد.
وی زمان اعلام نفرات و تیم های راه یافته به چهاردهمین دوره المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دولتی، پیام نور وعلمی کاربردی کشور را پایان سال جاری عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، دانشگاه شهرکرد با بیش از هشت هزار دانشجو در ۱۸۴ رشته شامل ۵۳ رشته کارشناسی، ۸۲ رشته کارشناسی ارشد، ۴۸ رشته در مقطع دکترای تخصصی و یک رشته در مقطع دکترای حرفه ای به عنوان دانشگاه مادر در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.
این دانشگاه در دوره های گذشته موفق به کسب سهمیه برای شرکت در رشته های المپیاد ورزشی دانشجویان کشور شده است.
خبرنگار:شکوفه سلیمانی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
8125/6021

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت:: این مسابقات در گرامیداشت هفته مقام معلم به صورت کشوری صبح جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۶ باحضور دانش آموزان پژوهشگر در رشته‌های کمیکار، رباتیک و گلایدر همراه با ارائه مقالات علمی با موضوعات فیزیک، شیمی، زیست معماری، نانو وبرق و الکترونیک در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهدشد.

مهدی فرهادیان افزود: باشگاه پژوهشی مفتاح، مرکزی تخصصی برای ارائه خدمات پژوهشی به دانش‌آموزان پیشگام شهر مشهد و اطراف می‌باشد که با محوریت پژوهش هدفمند، تلاش نموده تا امکانات لازم برای پروژه‌های دانش اموزی را فراهم کند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت: این مرکز از سه بخش آزمایشگاهی، کارگاهی و فناوری تشکیل گردیده است؛ که در بخش ازمایشگاهی، بستری برای انجام پروژه‌های شیمی و زیست، فراهم گردیده است و بروزترین امکانات ازمایشگاهی در کنار مواد شیمیایی و زیستی با کیفیت، مهم‌ترین وجه تمایز این مرکز است.

 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد