Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@20:10:23 GMT

خواستار گسترس تعملات فرهنگی بین تهران و وین هستیم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۶۴۷۶۸

خواستار گسترس تعملات فرهنگی بین تهران و وین هستیم

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در حاشیه جشنواره غذایی اتریش گفت : کشوراتریش دانش و مهارت بالایی در بخش غذا و نوشیدنی در صنعت هتلداری دارد که برگزاری چنین جشنواره هایی موجب اشتراک و انتقال این تجربیات به صنعت هتلداری کشور و بهبود سطح خدمات بین المللی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در دیدار با سفیر جمهوری اتریش در تهران گفت: از گسترش تعاملات فرهنگی بین تهران و وین استقبال می‌کنیم و این آمادگی وجود دارد که جشنواره های مشابه‌ای در بخش فرهنگ غذایی و صنایع‌دستی در وین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دیپلماسی فرهنگی را از روش‌های موثر در جذب گردشگران خارجی به کشور دانست و افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی می‌تواند موجب شناخت بهتر ملت‌ها شود، بسیاری از گردشگران برای آشنایی و تجربه فرهنگ سایر مردم جهان سفر می‌کنند که فرهنگی غذایی و همچنین سبک و آداب پذیرایی در بین ایرانیان می‌تواند یکی از بهترین تجربیات برای هر گردشگری باشد.

مهدوی افزود: متاسفانه منوی مراکز پذیرایی در ایران با توجه به تنوع بالای غذایی برای گردشگران خارجی بسییار محدود است ، در حالی که تنوع غذایی در ایران با توجه به گستره جغرافیایی و اقوام مختلف بسیار زیاد است. با انجام مطالعات پژوهشی و میدانی در حوزه غذا می‌تواند علایق گردشگران خارجی که به ایران سفر می‌کنند را به درستی مشخص کند تا نتیجه این مطالعات برای افزایش سطح رضایت گردشگران خارجی به مدیران مراکز پذیرایی نیز آموزش داده شود.

گفتنی است، جشنواره غذایی اتریش از ساعت 19 الی 22 با حضور محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور به عنوان میهمان ویژه و سخنران، مجید مهدوی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در سالن اجتماعات هتل آزادی پارسیان برگزار شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان با اشاره به افزایش بازدید گردشگران از باغ فین گفت: ۵۵ هزار نفر در دو روز پنج‌شنبه و جمعه از مجموعه جهانی باغ فین بازدید کردند.

احمد دانائی‌نیا افزود: خانه تاریخی بروجردی با بیش از ۹ هزار نفر و محوطه باستانی سیلک با بیش از ۳ هزار نفر در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.

وی گفت: جاذبه‌های تاریخی منطقه فرهنگی کاشان همه ساله با آغاز فصل بهار و موسم گل و گلاب در شهرستان کاشان در هم می‌آمیزد و به تناوب تا اواخر خردادماه در بیشتر نقاط شهرستان کاشان پذیرای خیل عزیمی از گردشگران می‌شود.
باغ فین کاشان پانزدهم آذر سال ۱۳۱۴ خورشیدی با شماره ۲۳۸ در فهرست آثار ملی کشور ثبت و در زمستان ۱۳۸۹ به همراه چند باغ ایرانی دیگر، به ثبت جهانی رسید.

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند