Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛هانیه ثمری ملی‌پوش دوو میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا – تهران، در دو ماده ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر در مورد شرایط تمرینی خود پیش از مسابقات، اظهار کرد: از مهرماه تمرینات خود را در "آفتاب انقلاب" پیگیری می‌کنم. تاکنون تمریناتم خوب بوده و مربی ام زحمت زیادی برای من کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانم در این مسابقات مقام کسب کنم و بتوانم زحمات مربی ام را جبران کنم.

او در ادامه‌ در مورد اردوها که به صورت غیر متمرکز برگزار می‌شود، گفت‌: قرار بود در ارومیه برای ملی‌پوشان اردو بگذارند، برای آقایان این اردوها برگزار شد، اما برای دختران گفته شد که هر کسی در استان خود تمرین کند. قرار بود روزانه ۴۰ هزار تومان به مدت یک هفته‌ (جمعا ۲۸۰ هزار تومان) هزینه غذا به ملی پوشان در این هفته‌ داده شود اما هنوز این پول به ما پرداخت نشده و معلوم نیست که بدهند یا نه.

ثمری در پاسخ به این سوال که چرا اردوها به صورت متمرکز برگزار نشد، گفت‌: دلیل آن را به ما هم نگفتند. البته برای ما هم سخت بود که به ارومیه برویم. آن جا هوا سرد است و اکثر ملی پوشان ترجیح می دادند که در همین تهران تمرین کنند. مسابقات در آفتاب انقلاب است و تمرین کردن برای ما راحت‌تر است.

او ادامه‌ داد: البته پیست آفتاب انقلاب را نیز تعمیر می‌کنند و کارگر در آن مشغول به فعالیت است. شرایط تعمیر را برای لحظات آخر قرار داده‌اند، زودتر تعمیر نکرده‌اند تا اکنون آماده باشد. در حال‌ حاضر بیش از ۱۰ کارگر مشغول به کار هستند.

ملی‌پوش دوومیدانی دختران در پاسخ به این سوال که خواسته‌ای از رییس فدراسیون و نایب رییس بانوان دارد یا خیر؟ گفت‌: خواسته ای هم داشته باشیم برآورده نمی‌شود. من رکورد بدی نمی‌دوم. رکوردهای من در یازده و ۱۲ سال اخیر کسی در ایران به ثبت نرسانده است. پیش از من دو خانم دیگر با این رکوردها دویده‌اند. با همه این اوصاف اصلا انگار به من توجهی نمی‌شود. من فقط ۲۰ سال دارم و این رکوردها را ثبت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: زنانی که اولین مدال‌های المپیک را کسب کردند+تصاویر

او در پایان گفت‌: سطح مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در ماده ۸۰۰ و ۴۰۰ متر خیلی بالاتر از سایر مواد است. شرکت کنندگان زیادی در این دو ماده حضور دارند و رکورهای خوبی را هم ثبت کرده‌اند. شاید در سایر ماده‌ها سطح مسابقات کمی پایین‌تر باشد. باید همه اینها را در نظر بگیرند. من امیدوارم که بتوانم در این مسابقات مقام کسب کنم.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

آمادگی عجیب ملی‌پوشان پیش از قهرمانی داخل سالن آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی‌های هفته بیست و ششم، شاگردان سعید دقیقی در شمس آذر قزوین در بازی خارج از خانه برابر گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل رسید و در مکان هفتم باقی ماند.

شمس آذر در بازی آینده در خانه به مصاف تیم ملوان می‌رود.

امید‌های شمس آذر فردا در شیراز به میدان می‌روند

در ادامه رقابت‌های دور نهایی لیگ برتر فوتبال امید‌های باشگاه‌های کشور و در بازی هفته ششم، تیم امید شمس آذر قزوین در بازی خارج از خانه به مصاف تیم ایمان سبز شیراز می‌رود.

گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

محمد مهدی زارعی گلبالیست قزوینی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی گلبال بزرگسالان دعوت شد.

این اردو برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک پاریس، از امروز تا ۲۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

مربی قزوینی در اردوی پاراوزنه برداری

احمد ملاحسینی مربی قزوینی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی پاراوزنه برداری دعوت شد.

این اردو از ۱۷ تا ۳۱ اردیبهشت دراستان مرکزی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام