Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل گفت: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ۹۶ تختخوابی واحد اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اسحاق رسولی صبح امروز در جلسه بررسی احداث ساختمان دانشگاه آزاد شهرستان نیر اظهار داشت: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان 96 تختخوابی واحد اردبیل راه‌اندازی شده است که قول داده بودیم تا این بیمارستان بهمن ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد که بنا به دلایلی این امر محقق نشد و انتظار می‌رود تا در آینده نزدیک شاهد افتتاح این بیمارستان در استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاح بیمارستان 120 تختخوابی امام رضا(ع) اردبیل در اواخر بهمن ماه امسال نیز خبر داد و افزود: در حال‌حاضر عملیات اجرایی این پروژه رو به اتمام بوده که در روزهای پایانی بهمن ماه این پروژه نیز به بهره‌برداری رسیده و آماده خدمات‌رسانی به مردم و مراجعان می‌شود که این واحد نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان آماده بهره‌برداری است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل تصریح کرد: بیمارستان 96 تختخوابی استان اردبیل در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع احداث شده است که با پیشرفت فیزیکی قابل توجه آماده بهره‌برداری است و پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

اسحاقی با تاکید بر تنوع رشته‌ها در دانشگاه آزاد استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه وضعیت جذب واحدهای دانشگاهی استان در پذیرش دانشجو نسبت به پیش‌بینی ما بهتر است و با توجه به رقابت سایر دانشگاه‌ها و کاهش تعداد دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی، پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد استان اردبیل رضایت بخش بوده است که در سال تحصیلی جاری نیز به وضوح شاهد این موضوع بودیم.

وی با اشاره به وجهه جهانی دانشگاه آزاد بیان کرد: هم‌اکنون دانشگاه آزاد وجهه جهانی پیدا کرده و ارتباط واحدهای دانشگاهی با مراکز آموزشی خارج از کشور در طول سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است که در این زمینه فعالیت‌های واحد شهرهای اردبیل نیز بسیار رضایت‌بخش است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل تصریح کرد:  فعالیت‌های چشم‌گیری در زمینه اقتصاد دانش بنیان، مرکز رشد و فناوری و تحقیقات در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی در دانشگاه آزاد استان انجام می‌گیرد که این در واقع یک افتخار ملی برای همه ماست و همواره در این دانشگاه تلاش بر افزایش فعالیت‌ها و بهبود خدمات آموزشی ارائه شده به دانشجویان شده است.

اسحاقی گفت: به‌زودی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی 96 تختخوابی در استان اردبیل با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که انتظار می‌رود با افتتاح و راه‌اندازی کامل این بیمارستان شاهد ارتقای خدمات آموزشی ارائه شده دانشجویان سطح استان و نیز خدمات درمانی ارائه شده مردم باشیم.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سراج‌الدین محبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان به مناسبت روز شورا‌ها با رئیس شورای اسلامی شهر زرقان دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان در این دیدار اظهار کرد: به نمایندگی از این دانشگاه این روز را به‌طور خاص به اعضای شورای اسلامی شهر زرقان که با همدلی، وظیفه‌شناسی و قانون‌مداری در رفع مشکلات شهر و شهروندان تلاش می‌کنند و در این مدت با تعامل و دلسوزی دانشگاه زرقان را دررسیدن به اهداف خود همراهی کرده‌اند، تبریک می‌گویم.

محبی، تشکیل شورا‌های اسلامی شهر و روستا را ﺑﻪﻣﻨﺰﻟﻪ ﺗﺠلی ﻣﺮدمﺳﺎﻻری دﯾنی و ﻧﻤﺎد اﻋﻤﺎل ﺣﻖ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ توسط مردم در ﻧﻈﺎم جمهوری اسلامی و نقطه عطفی برای مدیریت مشارکتی در ایران برشمرد که به‌عنوان یک رویکرد نوین در رفع معضلات و مشکلات جامعه نقش مهمی به‌عنوان یک حکومت محلی در عرصه زندگی شهری ایفا می‌‌کند.

وی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان آمادگی تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشترک بین این دانشگاه و شورای اسلامی شهر به‌منظور تطابق فکر و ایده با عمل و اجرای آن پس از تأیید علمی و سرمایه‌ای را دارد و می‌تواند الگویی از همراهی علم و عمل در جامعه باشد.

دانشگاه‌ زرقان زیربنا و پایگاه فرهنگی و اجتماعی است

رئیس شورای اسلامی شهر زرقان هم وجود دانشگاه در شهرستان زرقان را زیربنا و پایگاه فرهنگی، علمی و اجتماعی دانست و با توجه به نقش مثبت و محوری این نهاد با قدردانی از تأثیر فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان به تشریح خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم شهرستان در مورد دانشگاه آزاد پرداخت.

قاسم جمالی، خواستار راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با صنایع واقع در شهرستان زرقان و مشارکت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان  در برگزاری مراسم‌ و مناسبت‌ها در سطح شهرستان زرقان شد.

وی، عدم وجود رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را از بزرگ‌ترین دغدغه مردم برشمرد و افزود: زرقان نزدیک‌ترین شهرستان به مرکز استان فارس و قطب پزشکی جنوب کشور و دارای دو بیمارستان و درمانگاه تخصصی است و خلأ وجود رشته‌های فوق به‌شدت احساس می‌شود و دائر کردن این رشته‌ها را از خواسته‌های برحق مردم زرقان است.

رئیس شورای اسلامی شهر زرقان با استقبال از تلفیق علم و عمل در اجرای طرح‌های شهری و تحقق شعار سال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» ابراز امیدواری کرد که با اهتمام و جدیت بیشتر در مسیر توسعه و بالندگی در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهرستان زرقان گام برداشته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)