Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: دشمنان اسلام، صهیونیست‌ها و مستکبران تمام قدرت‌های مادی خود را به کار بسته‌اند تا به اسلام ضربه بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر سه‌شنبه در دیدار تعدادی از همسران جانبازان بالای ۷۰ درصد که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: در این انقلاب همان طور که مردان جایگاه دارند بانوان نیز جایگاه بالایی دارند که از مردان کمتر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی استکبار را به همگان شناساند و روح استکبارستیزی را زنده کرد.

استاد سطوح عالی با بیان این که انقلاب ما دینی، مذهبی و معنوی است، خطاب به همسران جانبازان گفت: هر قدم، کار و فکر شما عبادت است زیرا همه آن در راه انقلاب است و شما در جبهه خدمت به انقلاب قدم برداشته‌اید.

وی با اشاره به چهار نایب خاص امام زمان(عج) ابراز داشت: در گذشته مردم با امامان ارتباط داشتند زیرا همواره ما نیاز به پناهگاه داریم. حوادثی پیش می‌آید که به راهنما و رهبری احتیاج داریم تا جهت حرکت را به ما نشان دهند.

ولی فقیه نایب امام زمان(عج) است

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: امروز ولی فقیه در این جایگاه بزرگ قرار دارد زیرا ما در زمان غیبت قرار داریم و امام معصوم حاضر نیست.

وی افزود: تمام دشمنان اسلام و صهیونیست‌ها و مستکبران همواره سعی دارند پیشرفت کنند و به اسلام ضربه بزنند. آنان تمام قدرت‌های مادی خود را به کار بسته‌اند اما ما مقابله می‌کنیم.

این مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: جبهه حق، اسلام و مقاومت روز به روز قوی‌تر می‌شود تا امام زمان(عج) ظهور کند. هنگامی که حضرت مهدی(عج) ظهور کنند جهاد می‌کنند و زمانی که ما بیدارتر و هوشیارتر شویم و برای جهاد آماده شویم زمینه ظهور فراهم می‌شود.

وی در ادامه با بیان این که حضرت زینب(س) قهرمان پیام رسانی و اسارت هستند، افزود: همواره ما از این بانوی بزرگ بردباری و ایستادگی در برابر دشمن را آموخته‌ایم.

بردباری همسران جانبازان خدمت به اسلام و انقلاب است

همچنین در ابتدای این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در سخنان کوتاهی اظهار کرد: همسران جانبازان با حلم و بردباری بیش از ۳۵ سال است که به این جانبازان خدمت می‌کنند و این همان خدمت به اسلام و انقلاب است.

سید جواد هاشمی افزود: این بانوان همواره عنوان کرده‌اند که از توطئه‌ها و تهدیدهایی دشمن باکی ندارند.

گفتنی است امروز سه‌شنبه ۲۹۵ نفر از همسران جانبازان بالای ۷۰ درصد سراسر کشور و جانبازان شهید همزمان با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها با آیت الله نوری همدانی دیدار کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد

وحید زرگر فرماندار آوج در نخستین نشست شورای اداری شهرستان آوج در سال جدید گفت: سپاه پاسداران نهادی است که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز سپاه به یک سرمایه ملی برای ایران و جهان اسلام تبدیل شده و شادی و احساس غرور ایرانیان و مسلمانان سایر نقاط جهان از عملیات غرورآفرین و مقتدرانه "وعده صادق" نیز بر این موضوع صحه می‌گذارد.

زرگر با بیان اینکه زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آن‌ها در تحقق شعار سال ضروری است، ادامه داد: دستگا‌های اجرایی باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کرده و زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آنها در امر تولید را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام شناسایی طرح‌های قابل پیشرفت از مهم‌ترین اولویت‌های سال جاری است که با استفاده از جذب اعتبار یا استفاده از ظرفیت‌های قانونی مانند مولدسازی و ارزش‌آفرینی می‌توان آنها را به مرحله بهره‌برداری رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند