Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - مدیرکل استاندارد لرستان گفت: طرح پلمب گذاری دستگاه های توزین سبک در شبکه توزیع استان با هدف هوشمندسازی وسایل سنجش آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مرضیه قنبریان افزود: در این طرح 1550 دستگاه وسایل سنجش سبک اصناف پس از انجام آزمون، پلمپ گذاری می شود.

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: با اجرای این طرح، وسایل توزین مستقر در واحدهای صنفی، صاحب کد رهگیری می شوند و در هر نقطه ای از کشور سازمان استاندارد بر کارکرد درست این وسایل نظارت و ارزیابی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی ست: این طرح در سطح استان از ابتدای بهمن ماه سال جاری به همت اداره کل استاندارد لرستان و همکاری اتاق اصناف استان انجام می شود.

 

48

کلید واژه‌ها : استان لرستان - استاندارد - دوربین نظارتی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی

ایسنا/لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی، جانباز شیمیایی ۷۰ درصد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی به شرح ذیل است:

«بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ»

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

بی تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با اولیاءالله و شهدای والامقام خواهد بود.

اینجانب شهادت این جانباز عزیز را به مردم ایران اسلامی بویژه مردم شهیدپرور استان لرستان، خانواده فداکارش، عموم هم‌رزمان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید بزرگوار و همجواری با همرزمان شهیدش و صبر و آرامش برای بازماندگان ایشان را مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون ۱۳۳ باسکول وسائل نقلیه چرخدار جاده‌ای در خراسان جنوبی
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • ورود ناوگان مینی بوس دارای استاندارد یورو ۳ به مشهد از اردیبهشت
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • آغاز برخورد با صنوف مزاحم شهری در بجنورد با پلمب ۷ مغازه
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد وسایل نقلیه از راه های استان قزوین
  • خطر در منطقه سلامت