Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام سید محمد هاشمی با حضور در نشست تخصصی استادان گروه معارف اسلامی با عنوان«نقش اساتید معارف اسلامی در جریان سازی انقلابی در دانشگاه، فرصت ها و چالش‌ها» تاکید کرد: «با توجه به تغییراتی که مسائل روز دنیا با آن رو به رو است و انحصار رسانه ای شکسته شده و به تبع آن خودسانسوری معنا ندارد؛ چالش امروز جوانان مقایسه با کشورهای دیگر و ساختار آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تاکید کرد: «تبیین های ما در دانشگاه باید صادقانه باشد و اعتراف به نقص و عیب مدیریتی، خود یک روش و راهکار است.»

وی تصریح کرد: «نقدهای مطرح شده در کلاس ها را باید استناد محور و ملموس ارائه کنیم تا از حالت نظریه شخصی خارج شود.»

هاشمی با تاکید بر رعایت سرفصل‌های دروس و حمایت‌هایی که دفتر نهاد رهبری از کتب تالیفی استادان می کند، گفت: «باید در بیان مطالب، هدف‌گذاری داشته باشیم و مباحثی آموزش داده شود که مشکل دانشجویان را حل کند و تنها به کتب مشخص شده دانشگاهی تکیه نشود.»

در این گردهمایی برخی نکات مهم در کلاس‌های آموزشی دروس معارف اسلامی، مسائل پیش روی استادان و روش‌های بهره وری بیشتر این کلاس‌ها به بحث و بررسی گذاشته شد.

دانشگاه آزاد اسلامی البرز حجت الاسلام سید محمد هاشمی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه

 دانشجویان و استادان دانشگاه میبد با تجمع در این دانشگاه، خشونت نظامیان کشور‌های مختلف از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه استادان و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سرداده و خشم و انزجار خود را از این جنایت‌ها اعلام کردند.

آنان تأکید کردند کشور‌هایی که خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند، نه تنها در برابر کشتار مردم مظلوم در غزه سکوت کرده بلکه دانشگاهیانی که این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند، را قلع و قمع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • هاآرتص: سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • تحلیل‌گر صهیونیست: السنوار در مدیریت جنگ بر ما برتری دارد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود