Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشگاه‌های تربیت دبیر شهید رجایی و فرهنگیان تهران در نامه‌ای به رئیس کمیسیون آموزش درباره لایحه بودجه 97 گلایه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن نامه به شرح زیر است: «هنوز مدت زیادی از ارائه بودجه 97 به مجلس شورای اسلامی و اختصاص بودجه ای به نسبت ناچیز به وزارت آموزش و پرورش نمی گذرد که باز هم با تنگ نظری هیئت محترم دولت مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا خبر لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری در برخی سایت‌ها منتشر شد و مورد توجه افراد ذیربط قرارگرفت. همان‌گونه که مستحضرید در این لایحه که البته به گفته آقای کاتب، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، هنوز تحویل مجلس داده نشده است، در بند 51 تبصره 2، قانون بازنشستگی برای دانشجو معلمان دستخوش تغییراتی ناخوشایند قرار گرفته است که نه تنها در جهت ارج نهادن به فرهنگیان و سرمایه‌گذاری برای آموزش و پرورش نیست بلکه انحلال تربیت دبیر و مراکز تربیت فرهنگیان را هدف قرار داده است.

ما بسیجیان دانشگاه‌های تربیت دبیر شهید رجایی و فرهنگیان تهران با توجه به تاکیدات بسیار مقام معظم رهبری، مبنی بر اهمیت مراکز تربیت معلم و سرمایه گذاری برای آموزش و پرورش، از شما به عنوان مسئول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش در جهت احقاق حق و دفاع از حقوق این نهاد مهم و قشر زحمت کش و فرهیخته جامعه هستیم و پیگیر این مطالبات خواهیم بود.»

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و بسیج دانشجویی واحد برادران دانشگاه فرهنگیان تهران این نامه را امضا نموده‌اند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر حمایت فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از عملیات وعده صادق

جمعی از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جلوی فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونسیتی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امروز _یکشنبه، بیست‌وششم فروردین_ جمعی از فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مقابل فرماندهی سپاه فتح استان در شهر یاسوج از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

فرهنگیان در این تجمع با سردادن شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت و پلاکاردهای «نصر من الله و فتح قریب» حمایت خود را از حملات مقتدرانه پهپادی سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس را اعلام کردند.

محمد جمالی‌آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این اجتماع خودجوش، گفت: فرهنگیان استان در هر شرایطی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمادگی خود را جهت پشتیبانی از سپاه پاسداران اعلام می‌کند و در هر شرایط و زمانی که بخواهند آموزش و پرورش و فرهنگیان سراسر استان همانند هشت سال دفاع مقدس آماده هر گونه جان‌فشانی هستند.

وی افزود: به نمایندگی از جامعه فرهنگیان استان به پاس قدردانی از رشادت‌ها و احساس غروری که شب گذشته سپاه پاسداران به ملت ایران و جهان اسلام هدیه کردند در سپاه فتح حضور پیدا کردیم تا مراتب تقدیر و تشکر فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر استان را اعلام کنیم.

سعید برومندزاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در ادامه این تجمع از اعلام همبستگی جامعه فرهنگیان با سپاه تقدیر کرد و گفت: مجموعه سپاه پاسداران و کلیت نظام مجموعه‌ای است که از بطن مردم شکل گرفته است و جوانانی که امروز با افتخار در حوزه دفاعی سرآمد هستند، دست‌پروده همین قشر فرهنگی و معلم هستند.

وی افزود: به وجود قشر فرهنگی فرهیخته در استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار می‌کنیم و همه قشر نخبگانی ما در سپاه و دیگر ارگان‌ها برخواسته از تفکر و تربیت معلمان و آموزش و پرورش است.

کد خبر 744364

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی +تصاویر
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • پورکمالی: عملیات «وعده صادق» تبلور غیرت ملّی و مبیّن پیشرفت‌های فناورانه کشور است
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • لزوم استفاده از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد در راستای تأمین تجهیزات مدارس
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • اجتماع خودجوش فرهنگیان در حمایت از اقدام انقلابی سپاه
  • تقدیر حمایت فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از عملیات وعده صادق