Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:53:24 GMT

چسبیدن به تلفن هوشمند نوجوانان را غمگین می‌کند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۶۷۳۲۶

چسبیدن به تلفن هوشمند نوجوانان را غمگین می‌کند

بررسی‌های نشان می‌دهد استفاده بیش از حد از تلفن‌های هوشمند و دیگر وسایل دیجیتال نوجوانان راغمگین می‌کند.

به گزارش ایسنا، در این بررسی آمده است نوجوانانی که زمان زیادی را صرف کار با  گوشیهای هوشمند می‌کنند نسبت به دیگر همسالان خود غمگین‌تر هستند.

دراین مطالعه وجود رابطه علت معلولی تایید نشده و به همین دلیل مشخص نیست که آیا استفاده طولانی‌مدت از گوش‌های هوشمند نوجوانان را غمگین ‌می‌کند یا نوجوانان غمگین به استفاده از این وسایل تمایل بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصان آمریکایی اظهار داشتند: نوجوانان نباید بیش از دو ساعت در روز با وسایل دیجیتال کار کنند و تلاش کنند زمانی را که صرف ملاقات های حضوری با دوستانشان می‌کنند و به ورزش کردن اختصاص می ‌دهند افزایش دهند. زیرا این دو کار با افزایش حس شادی مرتبط است.

متخصصان با بیان اینکه لازم است این مطالعه مجدد تکرار شود اظهار داشتند با این وجود این واقعیت نگران کننده است که در سال‌های اخیر نوجوانان کمتر به لحاظ روان شناختی سازگار هستند.

به گزارش هلث دی نیوز، در این مطالعه که روی بیش از یک میلیون نوجوان آمریکایی انجام گرفته است مشخص شد به طور میانگین نوجوانانی که مدت زمان زیادی را صرف کار با گوشی‌های هوشمند و دیگر وسایل الکترونیکی می‌کنند غمگین‌تر هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، پنج هزار دانش آموز شرکت کنندگان رویدادهای باغ هنر هستند که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • هراز یکطرفه شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • چالوس یک طرفه شد
  • ۲ عکس از چهره غمگین علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • خودروهای برقی خطرناکند؟