Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيات مديره شرکت رايان سايپا گفت: شرکت رايان سايپا جهت نوسازي ناوگان شبکه حمل و نقل جاده اي تدابير جديدي اتخاذ کرده که به زودي اعلام مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، محسن علي‌حسيني استاد دانشگاه و عضو هيات مديره شرکت رايان سايپا ، اظهار داشت: شب گذشته رئيس جمهور انتقادات جدي را از فرسوده بودن شبکه حمل و نقل ابراز و از نوسازي اين ناوگان از سال آينده و پايان نوسازي کل اين کاميون‌ها، اتوبوس‌ها و کاميونت‌هاي فرسوده طي سه سال آينده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: شرکت رايان سايپا از مدتي پيش با انجام بحث هاي کارشناسي برنامه و تدابير جديدي براي انجام نوسازي ناوگان شبکه حمل و نقل جاده اي اتخاذ کرده است.
وي اضافه کرد: آنچه که رئيس جمهور در مدت زمان اين نوسازي (سه سال) اعلام کرده، کاملا مبتني بر ظرفيت ها و پتانسيل هاي خودروسازي در داخل کشور است و در عين کاري جهادي است که با همت همه متخصين صنعتي کشور محقق خواهد شد.
عضو هيات مديره شرکت رايان سايپا با اشاره سرمايه هزار ميلياردي رايان سايپا براي ليزينگ خودرويي کشور گفت: بر اين اساس ليزينگ 100هزار دستگاه پيش بيني سال 96به 120هزار دستگاه افزايش يافته است و همين موضوع مي تواند نشان دهد قابليت هاي بالايي وجود دارد تا وعده رئيس جمهور براي نوسازي اين ناوگان محقق شود
علي‌حسيني افزود: در عين حال که تلاش کرديم سود سهام رايان سايپا افزايش يابد تا علاقه مندي بالاتري در سرمايه گذاران براي سهام شرکت فراهم آيد.
وي اضافه کرد: روند سودآوري اين شرکت در شش ماهه اول سال جاري روندي صعودي داشته و به نظر با يک آرامش و دقت بالايي نوسازي انجام خواهد گرفت.
اين استاد دانشگاه تاکيد کرد: شرکت در سال جاري با حفظ سهم موجود در بازار در راستاي توسعه و تنوع در ليزينگ محصولات مختلف و بهبود و ارتقاي سيستم هاي نرم افزاري و بهبود وضعيت وصول مطالبات و همچنين افزايش سطح کيفيت ارائه خدمات به مشتريان گام برداشته است.
عضو هيات مديره شرکت رايان سايپا يادآور شد: شرکت ليزينگ رايان سايپا در کنار افزايش تعداد فروش همگن و ميزان تسهيلات اعطايي توانسته است مقادير هزينه تامين منابع مالي و سايرهزينه ها را به ترتيب با 11و 27درصد کاهش دهد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکود جدید در حمل ونقل ترانزیت جاده‌ای ثبت شد

 جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه رکودهای جدیدی برای ترانزیت  در بخش حمل ونقل جاده ای  ثبت کرده ایم گفت: پیش از این رکود میزان حمل کالاهای نفتی و غیر نفتی در بخش جاده ای برای سال ۹۳ بود که حمل کالا به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن رسیده بود و پس از آن رکودی در حمل کالا نداشته و در برخی از سال ها هم کاهشی بود.

به گفته وی، در سال گذشته با ترانزیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزارتن کالا از قلمرو کشوربالغ بر ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ایرانی و خارجی حمل‌ونقل بین المللی جاده‌ای از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته ترانزیت شده که  رکورد جدیدی در این بخش به شمار می رود.

او  با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ میزان ترانزیت بار و حمل کالا در بخش های نفتی و غیر نفتی افزایش دو میلیون و ۵۰۰ هزارتنی داشت گفت: با رشد حمل کالا در این بخش میزان حمل کالا  به ۱۴ میلیون و ۷۵۰هزار تن رسید.

هدایتی با اشاره به اینکه  ترانزیت کالا‌های غیرنفتی درسال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است افزود:  درحوزه کالا‌های نفتی، میزان ترانزیت بالغ بر پنج میلیون و ۳۵ هزارتن بوده است که ۱۱۲ درصد رشد داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار
  • رکود جدید در حمل ونقل ترانزیت جاده‌ای ثبت شد
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • افزایش ۵ درصدی جابه‌جایی کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل لرستان
  • نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد