Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار خدمات درمانی رایگان در موسسه خیریه مهدی موعود(عج) ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در آستانه دهه فجر امسال چهاردهمین اکیپ ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی مدیریت تامین اجتماعی استان زنجان از صبح امروز در موسسه خیریه مهمدی موعود(عج) منطقه اصغری زنجان در حال ارائه خدمات درمانی رایگان به افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اکیپ متخصصان داخلی، پزشک عمومی، دندانپزشک، بینایی سنجی، اطفال و مامایی حضور دارند و تاکنون 160 نفر مراجعه کنند ویزیت شده اند.

همچنین در اکیپ های اعزامی از سوی بسیج جامعه پزشکی مدیریت تاکین اجتماعی خدمات آموزشی پیشگیری از بیماری ها هم حضور دارند و آموزش های رایگان ارائه می کنند.

به مناسبت روز پرستار تعدادی از پرستاران هم در این اکیپ حضور دارند و خدمات پانسمان و تزریق به متقاضیان انجام میدهند.

در اکیپ های اعزامی به مناطق مختلف تیم پزشکی خادمیاران رضوی حضور دارند و خدمات دارویی به صورت رایگان به مردم ارائه و هزینه های مربوط به داروها از محل آستان قدس رضوی تامین می شود.

پیش بینی می شود تا ساعت 14 امروز تعداد مراجعه کنندگان به اکیپ رایگان بسیج جامعه پزشکی مدیریت تامین اجتماعی استان زنجان به 300 بیمار برسد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان