Web Analytics Made Easy - Statcounter

معلمان مدارس حمایتی یزد با حضور در مقابل استانداری یزد به عدم رفع مشکلات‌شان توسط مسئولان اعتراض کردند. ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، تعدادی از معلمان مدارس حمایتی یزد امروز هم با حضور در مقابل استانداری یزد، نسبت به عدم دریافت حق و حقوق خود اعتراض کردند. این معلمان روز گذشته نیز نسبت به عدم دریافت 9 ماهه حقوق خود اعتراض کردند و خواستار پرداخت حق و حقوشان و رعایت عدالت بین آن‌ها و سایر معلمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این معلمان در ارتباط با این تجمع به خبرنگار تسنیم گفت: حقوق ما ماهیانه 700 هزار تومان است که نسبت به سایر معلمان حقوق بسیار کم و ناچیزی است، همین حقوق بسیار کم را هم به ما پرداخت نمی‌کنند و در سال 96 ما هیچ حقوقی دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: دیروز مسئولان به ما قول دادند که چک حقوق‌هایمان تا عصر دیروز صادر شود و امروز ما حقوقمان را دریافت کنیم ولی دوباره این قول‌ها عملی نشد و همانند دیگر قول‌هایی که قبلا به ما داده بودند پوچ از آب درآمد.

این معلم مدارس حمایتی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات ما بیمه‌های 21 روزه و 19 روزه‌ای است که برای ما رد می‌شود و تا به الان مابقی حق بیمه خود برای 30 روزه شدن را خودمان پرداخت می‌کردیم، برخی از مدارس هم متاسفانه به معلمان گفتند چون پول دریافت نکردیم باید خودتان کل حق بیمه را پرداخت کنید وگرنه هیچ بیمه‌ای برای شما رد نمی‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در تابستان حقوق و بیمه نداریم و 21 روزه بودن بیمه ماهیانه ما، هر سال تنها 6 ماه بیمه برای ما رد می‌شود و اگر بخواهیم بیمه سالیانه داشته باید شش ماه دیگر را از همین حقوق 700 هزار تومانی بدهیم که دیگر هیچ چیزی برای ما باقی نمی‌ماند.

معلم دیگری که مربوط به یکی از شهرستان‌های یزد بود هم به خبرنگار تسنیم گفت: وضعیت معلمان شهرستان بسیار بدتر از معلمان یزدی است به گونه‌ای که معلمان حمایتی که در برخی شهرستان‌های یزد کار می‌کنند، 580 هزار تومان در ماه دریافت می‌کنند و این مقدار پول بسیار کم است.

وی گفت: ما به زور تا اسفند سال گذشته حقوقمان را دریافت کردیم و الان در این 10 ماهی که از سال گذشته هیچ حقوقی بابت کاری که انجام دادیم دریافتی نداشتیم.

در حال حاضر معلمان حمایتی یزد در میدان امام حسین(ع) جمع شده‌اند و منتظر هستند قول‌هایی که مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد روز گذشته در بین آنها داده بود عملیاتی و اجرایی شود.

انتهای پیام/

گلایه معلمان مدارس حمایتی یزد از مسئولان؛ دوباره وعده‌ها عملی نشداعتراض معلمان حمایتی یزد به عدم پرداخت ۹ ماهه حقوقشاناعتراض معلمان حمایتی یزد به عدم پرداخت ۹ ماهه حقوقشاناعتراض معلمان حمایتی یزد به عدم پرداخت ۹ ماهه حقوقشان R41376/P41362/S6,76/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد محمودزاده ضمن اعلام ابلاغ آئین‌نامه جدید مدارس غیردولتی گفت: طبق این آئین‌نامه تکلیف رتبه‌بندی مدارس، شهریه دریافتی، ساعات تدریس معلمان، پوشش بیمه‌ای و همچنین نحوه برخورد با مدارسی که شهریه اضافی دریافت می‌کنند مشخص شده است.

محمودزاده با اشاره به نرخ مصوب شهریه در سامانه مدارس غیردولتی و هیأت امنایی افزود: رقم بالاترین شهریه‌ها با احتساب فوق برنامه ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که با ابلاغ آئین نامه جدید مدارس غیردولتی، تکلیف مدارس متخلف که شهریه بالاتر دریافت می‌کنند مشخص شده است.

وی ادامه داد: مدارسی که بیشتر از شهریه اعلامی دریافت کنند، با توجه به اجازه‌ای که داده شده، شهریه از حساب آن مدرسه برداشت و در اختیار خانواده‌هایی که از آنها شهریه اضافی دریافت شده، قرار می‌گیرد.

در حالی که معلمان مدارس غیردولتی همواره از بالا بودن ساعت کاری، پایین بودن حقوق و دستمزد، تأخیر در پرداخت حقوق و بیمه گلایه‌مند هستند محمودزاده با استناد به آئین نامه جدید از کاهش ساعت کاری این معلمان و افزایش حقوق آنها خبر داد و اظهار کرد: قرار شده معلمان مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی با ۲۵ ساعت تدریس به صورت تمام وقت در نظر گرفته و بیمه هم شوند.

به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش، «حقوق این دسته از معلمان تقریباً نزدیک نصف نسبت به وضعیت موجود افزایش می‌یابد».

محمودزاده در ادامه با بیان اینکه در آئین‌نامه مذکور بحث رتبه‌بندی مدارس برای ثبت‌نام و تعیین شهریه مشخص شده است گفت: مدارس غیردولتی بین رتبه‌های یک تا پنج متناسب با امکانات، فضا، تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی دسته‌بندی می‌شوند که خانواده‌ها می‌توانند رتبه‌ها را در سامانه مشاهده کنند؛ البته مدارس در تابلوهای خود نیز رتبه‌شان را نصب خواهند کرد.

به گفته محمودزاده، رتبه هر مدرسه در تعیین شهریه آن مدرسه اثرگذار است.

کد خبر 6084147 علی قدمی

دیگر خبرها

  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد
  • محمودزاده: حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد
  • خبر خوب برای معلمان مدارس غیردولتی ؛ ساعت کاری کم با حقوق زیاد
  • تکلیف «شهریه» مدارس و «حقوق و بیمه» معلمان مشخص شد/ بالاترین شهریه ۶۵ میلیون تومان
  • شهریه مدارس غیر دولتی مشخص شد + فیلم
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی؛ شهریه ۶۵ میلیون تومانی
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • تکلیف «شهریه» و «حقوق و بیمه» معلمان مدارس غیردولتی مشخص شد
  • کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی؛ تکلیف «شهریه» و «حقوق و بیمه» معلمان مشخص شد