Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت : رفاه عمومی شهروندان از اولویت های مدیریت شهری بوده و شهرداری و شواری شهر خوی تلاش می کنند تا پیوسته بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه نمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای اسلامی شهر خوی در گفت و گو با خبرنگار آذرباخیش گفت: رکود اقتصادی حاکم بر کشور در بخش های مختلف تاثیر خود را نشان داده و امسال بخش عمده ای دلایل عدم تحقق بودجه های پیش بینی شده شهرداریهای کشور به دلیل مشکلات متعدد در حوزه اقتصادی است و شهرداری خوی نیز با مشکلات این حوزه روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامعلی شریف اظهار داشت: پروژه‌های مختلف عمرانی طی سال جاری از سوی شهرداری اجرا شد که این پروژه ها در سطوح مختلف و شهرداری با مدیریت هزینه ها و برنامه ریزی های صورت گرفته با حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر گام های خوبی برای اتمام پروژه‌های عمرانی برداشت.

وی با تاکید بر اهمیت استمرار خدمات رسانی از سوی شهرداری خوی به شهروندان تصریح کرد: با افزایش میزان ارائه خدمات‌ از سوی شهرداری برای شهروندان انتظارات و مطالبات بیشتری نیز شکل می‌گیرد و به نوعی زمینه تلاش و همت بیشتری را فراهم می سازد چراکه رفاه عمومی شهروندان از اولویت های مدیریت شهری بوده و شهرداری و شواری شهر خوی تلاش می کنند تا پیوسته بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه نمایند.

رئیس شورای شهر خوی گفت: پروژه های متعدد عمرانی همچون زیرسازی خیابان‌ها، جدول‌گذاری، آسفالت، پروژه های کلان عمرانی چون باغ دلگشا، ساماندهی کمربندی شهید حجازی فر، الِمان تپه شهدای گمنام، ساماندهی ورودی های شهر، ایجاد فضای سبز و دیگر اقدامات برای جهت زیبا سازی شهر تاریخی خوی همواره بصورت روزانه و مستمر طی ماه های گذشته انجام گرفته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر مسیر گشایی کمربندی ۴۵ متری خوی در دست انجام بوده و الِمان تپه شهدا نیزمراحل اجرای سنگ نمای ستونها را طی می کند و انشالله با مساعد شدن آب و هوا و اتمام سایر کارهای عمرانی این مجموعه به عنوان یک ظرفیت فرهنگی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

رئیس شورای شهر خوی اظهار داشت: مقدمات وصل مسیر پل خاتون به جاده قطور نیز با توجه به توافقات لازم با ارتش فراهم شده و به‌زودی این پروژه به پیمانکار واگذار می‌شود.

شریف تصریح کرد: بودجه تصویب شده برای سال ۹۶ شهرداری خوی در حدود ۷۶۰ میلیارد ریال و در دو بخش کلی پروژه های عمرانی و هزینه‌های جاری و اداری بود که با توجه به شرایط اقتصادی و میزان درآمدهای پایین خانواده ها نیمی از بودجه پیش بینی شده تا دیماه تحقق پیدا کرد چرا که شهرداری نهادی غیر دولتی و عمومی است که درآمد عمده آن از عوارض پرداختی شهروندان است.

وی با بیان اینکه از دولت انتظار می‌رود که از لحاظ مالی از شهرداریهای کشور و به تبع آن شهرداری خوی حمایت کند اظهار داشت: اکثر پروژه‌هایی که در شهر خوی صورت گرفته بیشتر با کمک خود شهروندان این شهر بوده و دولت کمک اثربخشی به شهرداری نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی

شهردار اصفهان گفت: بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود و با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز از پروژه‌های شرق اصفهان بازدید کردیم، پروژه‌هایی که در حال انجام است و باید طبق زمان‌بندی پیش رود.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود، افزود: با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد کمپ جدید گردشگری در شهر اصفهان گفت: این کمپ مکمل باغ فدک برای اسکان مسافران در این نقطه شهر است و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در رابطه با پروژه‌های پسماند گزارش خوبی ارائه شد که بیشتر پروژه‌ها در حال انجام یا آماده آغاز است، تصریح کرد: امروز همچنین بازدید از پروژه بزرگ حلقه حفاظتی چهارم در مناطق ۴ و ۶ شهرداری صورت گرفت که بخش عمده این پروژه در سال جاری بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته باید در بخشی از کار، پروژه‌هایی که از قبل در دست اقدام بود را بهره‌برداری می‌کردیم و بخش دیگر مطالعات و طراحی آغاز می‌شد، افزود: در سال جاری بیشتر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی خواهیم بود، درواقع پروژه‌هایی که مقدمات آن فراهم شده است در سال جاری به سرانجام می‌رسد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه‌هایی که سال پیش آغاز شده باید با سرعت بیشتر به پایان برسد و آن‌ها که باید آغاز شود، سریع‌تر این اتفاق رخ دهد، خاطرنشان کرد: سال جاری بیشتر اقدامات عملیاتی و اجرایی است، البته به اقتضای کارهای صورت گرفته، گزارش اموری که انجام شده است را به شهروندان ارائه می‌دهیم و چیزی که به سرانجام رسیده را تقدیم می‌کنیم.‌

کد خبر 748463

دیگر خبرها

  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است