Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر همدان با بیان اینکه پیاده‌راه اکباتان همزمان با ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود گفت:اجازه دستفروشی به کهنه‌فروشان و چاقوفروشان در پیاده‌راه اکباتان داده نمی‌شود. ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، کامران گردان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران،  درباره اظهار نظر استاندار همدان مبنی بر تغیر شهردار منطقه یک همدان اظهار داشت: اگرچه استاندار همدان اختیار همه ما را دارند اما برکناری و یا ماندگار مدیر شهرداری منطقه یک همدان در اختیار شهردار همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه استاندار همدان  به دلیل جو ایجاد شده در پی تخریب سه منزل مسکونی در شهر  و رسانه‌ها این سخنان را بیان کرده‌اند، گفت:  ممکن است در آینده جایگاه شهردار منطقه یک ارتقا داده شود و یا جابه‌جایی صورت گیرد.

سخنگوی شورای شهر همدان با اشاره به  اینکه هنوز کارشناسی دقیقی درباره سه بنای تخریب شده  انجام نگرفته است، افزود: با کارشناسی‌هایی که در آینده انجام می‌شود شاید مشخص شود که اقدام مدیر منطقه یک شهرداری همدان درست بوده است.

گردان با تاکید براینکه فکر نمی‌کنم آقای استاندار درباره برکناری شهردار منطقه یک مصر باشند، درباره گلایه اتاق اصناف از عدم ساماندهی و رها شدن دستفروشان در شهر  گفت: با مدیریت جدید کنترل و نظارت شهرداری حتی تا ساعت 20:30 نیز دستفروشان در پیاده‌ راه بوعلی مستقر نمی‌شوند  چرا که قرار است طرح ساماندهی آن ها اجرایی گردد.

وی با بیان اینکه در پیاده‌راه اکباتان نیز اجازه دستفروشی به کهنه‌فروشان، چاقوفروشان و این گونه موارد را  نمی‌دهیم، ابراز کرد: پیاده‌راه اکباتان هنوز افتتاح نشده که بخواهیم طرح ساماندهی دستفروشان را اجرا کنیم پس مطمئن باشید با افتتاح پیاده راه اکباتان بلافاصله واحد کنترل و نظارت مستقر شده و ساماندهی دستفروشان اجرایی می‌شود.

رئیس کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی همدان با اشاره به خصوصی‌سازی بحث ساماندهی دستفروشان، تأکید کرد: به زودی ساماندهی، کنترل و نظارت بر دستفروشان به بخش خصوصی واگذار می‌شود و شهرداری در آینده به عنوان ناظر عالی بر این کار نظارت می کند.

وی با بیان اینکه قول می‌دهم با افتتاح پیاده‌راه اکباتان دستفروش در این منطقه نداشتته باشیم اظهار اشت: در حال حاضر برخی مشاغل مانندانگشتر فروشی، مس‌فروشی و صنایع دستی در بحث دستفروشان مورد تایید قرار گرفته و قرار است در  پیاده‌راه اکباتان برای ایجاد جاذبه گردشگری فعال شوند.

گردان تاکید کرد: موارد تعریف شده برای دستفروشی در پیاده‌راه اکباتان نیز سازوکارهای مخصوص به خود را دارد که در این بخش چیزی به نام کهنه فروشی و دیگر موارد  تعریف نشده است.

وی درباره اعتراض برخی شهروندان به آلودگی صوتی ایجاد شده توسط خودروهای برقی و مغازه‌ها  در پیاده‌راه بوعلی نیز عنوان کرد: در بحث آلودگی صوتی اگر خودروهای برقی موجب این امر شوند می‌توانیم سیستم صوتی آن ها را قطع کنیم اما در بحث مغازه‌داران، اماکن و نیروی انتظامی باید با آن ها برخورد کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با تاکید براینکه درباره آلودگی صوتی ایجاد شده در پیاده راه بوعلی باید از شهروندان نظرخواهی کرد گفت:  در صورتی که نظر مردم موافق با حذف پخش موسیقی توسط خودروهای برقی باشد مشکلی برای عدم پخش آن ها نداریم چرا که این کار نیز تنها به منظور ایجاد نشاط و پویاییدر پیاده‌راه بوده است.

وی با بیان اینکه در نظر داریم از فضای پیاده راه بوعلی برای پخش پیام‌های شهروندی و آرام‌بخش استفاده کنیم عنوان کرد: اگرچه ساخت و ارائه پلن‌هایی برای ارائه اقلام به دستفروشان در طرح و برنامه قرار گفته اما متأسفانه اجرای این طرح در شهرداری متوقف شده است که باید در آینده اجرایی شود.

گردان افزود: در موضوع عدم اجرای طرح دسفروشان به طور کامل نیز شورا  گله‌مند است و انتظار داریم شهرداری همدان اجرای کامل این طرح را ابلاغ به زیرمجموعه‌های خود کند.

گردان در رابطه با طرح در نظر گرفته شده برای احیای محله کبابیان نیز، بیان کرد: به طور کامل در جریان جزئیات این طرح نیستم اما تاجایی که می‌دانم مسئولان مربوطه پذیرفته‌اند که محله کبابیان بازسازی شده و تبدیل به یک مرکز محله خوب شود.

وی با بیان اینکه طبق گفته فتحیان‌نسب در صورت اجرای طرح در محله کبابیان ظرفیت خوبی برای گردشگری در شهر به وجود می آید تصریح کرد: برای تخریب سه ساختمان قدیمی در محله کبابیان باید کار با درایت بیشتری انجام می‌شد هرچند هم اکنون نیز ما نمی‌توانیم قضاوت درستی درباره خوب یا بد بودن عمل انجام شده داشته باشیم.

سخنگوی شورای شهر همدان اظهار داشت: شهرداری باید جبران مافات کند و با اجرای طرحی مناسب محله کبابیان را به محله ای بهتر تبدیل سازد.

وی در ادامه درباره افتتاح همزمان پیاده‌راه میدان امام (ره) و اکباتان، گفت: پیاده‌راه اکباتان همزمان با 22 بهمن افتتاح می‌شود اما سایت موزه پیاده راه میدان امام (ره)  به زمان بیشتری نیاز دارد هرچند در صورت تحویل دادن نقشه‌های آن توسط میراث فرهنگی ما می‌توانیم این طرح را نیز انجام دهیم.

گردان با تأکید بر اینکه در صورت ارائه نقشه اجرایی سایت موزه از سوی میراث فرهنگی تلاش می‌کنیم تا فرا رسیدن سال نو  این پروژه نیز پایان یابد، گفت:  شهرداری بودجه ایجاد سایت موزه را در نظر گرفته و آمادگی خود رابرای  اجرای سایت موزه اعلام کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تصریح کرد: در صورت پیشرفت کار طبق زمان‌بندی تمام کارها در پیاده‌راه اکباتان و میدان امام (ره) پایان می‌یابد و تمامی مبلمان آن نیز نصب می‌شود.

گردان با اشاره به اینکه در صورتی که طرح در نظر گرفته شده برای  سایت موزه میدان امام (ره) حجمی باشد و یا بتوان آن را با  وسایل پیش ساخته درست کرد می‌توانیم این پروژه را نیز ظرف مدت یک ماه انجام دهیم.

وی با تاکید براینکه باید رسانه‌ها پیگیر زمان تحویل نقشه سایت موزه به شهرداری از میراث فرهنگی باشند، افزود: جداره‌سازی پیاده راه ها نیز طرح عظیم و کاملی است که بودجه و مشاور آن تعیین شده است و  مشارکت مغازه‌داران را می طلبد.

 انتهای پیام/ ع

R41405/P1494/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند

تین نیوز

اتحادیه دفاتر فروش آهن اصفهان، در نامه ای به مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان خواستار رسیدگی به اقدام انجمن کامیونداران این استان شد.

به گزارش تین نیوز، در نامه ای که تصویر آن در ادامه پیوست است از شواکیه کتبی و تلفنی تعدادی از اعضای این اتحادیه سخن به میان آمده که در زمینه فروش و انبارداری آهن آلات به صورت عمده و خرده فروشی مشغول به فعالیت هستند.

بر اساس آن چه در این نامه آمده، این افراد نسبت به فعالیت یک گروه از انجمن کامیونداران شکایت دارند که خود را نماینده کامیونداران اصفهان و دارای حکم دادستانی معرفی می نمایند.

اعضای اتحادیه دفاتر فروش آهن آلات اصفهان همچنین در نامه به اتاق اصناف مدعی شده اند که اعضای انجمن کامیونداران ممانع کسب و کار آنان شده و از حمل و بارگیری آهن آلات ممانعت به عمل می آورند و مدعی پلمب انبارها هستند.

به گفته اعضای اتحادیه دفاتر فروش آهن آلات اصفهان، این اقدام نمایندگان انجمن کامیونداران خلاف قانون تسهیل مجوزهاست و به همین دلیل خواستار رسیدگی بازرسی اتاق اصناف به آن شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • یک حقوقدان: دستفروشی جرم نیست، بلکه صرفاً رفتاری غیرمجاز محسوب می شود
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند