Web Analytics Made Easy - Statcounter

به پیشنهاد محمد سلطانی فر و با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران کل مطبوعات داخلی و خارجی ارشاد منصوب شدند.

به گزارش عصرایران به نقل از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای دو پست مهم این معاونت به نیروهای آزمون پس داده و آشنا با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و باسابقه در معاونت مطبوعاتی اعتماد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، سیدمحمدرضا دربندی، مشاور ارشد حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی به سمت مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی منصوب شد. وی تحصیلات حوزوی و آکادمیک (کارشناسی ارشد مدیریت) دارد و در سالهای 72 تا 76مدیر کل مطبوعات خارجی وزارت ارشاد بوده است. او سالها در نهادهای فرهنگی کشور در پستهای مهم و کلیدی مسئولیت داشته که از آن جمله می توان به «عضویت در شورای راهبردی رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل امور رسانه‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و عضو شوراي طرح و برنامه شبكه جام جم» اشاره کرد.

پیشتر و بعد از بازنشستگی حسن محرابی، زهیر مطهری به مدت 4 ماه سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی بود.

همچنین طی حکم دیگری، علیرضا شیروی، معاون اداره کل رسانه های خارجی، مدیر کل این اداره شد.

وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی و برگزیده جشنواره شهید رجایی در سال 1380 به عنوان سرپرست نمونه در سطح ملی است، سالها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت داشته که از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد: کارشناس و مترجم اداره کل رسانه های خارجی، رئیس اداره امور خبرنگاران و دفاتر رسانه های خارجی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، معاون امور خبرنگاران اداره کل رسانه های خارجی و کارشناس سطح عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

«شیروی» جایگزین محمدجعفر صافی می شود که بازنشسته شده است.

مراسم تکریم و معارفه مدیران این دو اداره معاونت مطبوعاتی در همین هفته برگزار می شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه‌شنبه هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت الهی و ولادت مظهر جود و کرم و بخشش، امام حسن مجتبی (ع) محفل انس با قرآن کریم در ادامه محافل انس با قرآن کریم که در شهرهای استان لرستان در حال برگزاری است محفل انس با قرآن در مصلای نمازجمعه الیگودرز برگزار شد.

این محفل نیز با حضور حجت‌الاسلام «مهدی سرلک» امام‌جمعه، حجت‌الاسلام «حسین سرلک» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، «ابوذر پیرحیاتی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و تعدادی از مسئولین، قاریان، مدیران و اعضای مؤسسات قرآنی، همچنین با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار برگزار شد.

این محفل معنوی و نورانی که باهدف ایجاد فرصتی جهت بهره‌گیری هرچه بیشتر از گنجینه‌های الهی و نشر فرهنگ قرآنی برگزار شد به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر امام‌جمعه، ستاد نمازجمعه شهرستان و مؤسسات قرآنی الیگودرز و با قرائت قاری ممتاز کشوری «سعید ناصری نسب» و «علی باقری قاری» ممتاز شهرستان این محفل نورانی و معنوی برگزار شد.

کد خبر 6063150

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از غار سهولان مهاباد
  • تغییر سیاست آمریکا در برابر رژیم اسرائیل/ نقش جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه قابل تقدیر است