Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق پرسپولیس پس از پیوستن به تیم سپیدرود و فعالیت زیر نظر علی کریمی در رابطه با شرایط خود به صحبت پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا نورمحمدی که در اولین دیدار خود با پیراهن سپیدرود موفق شد برای این تیم گل سه امتیازی به ثمر برساند در رابطه با اوضاع خود و شرایط تیم سپیدرود گفت:

با شرایط خوبی به سپیدرود رفتم و از اینکه در اولین بازی گل زدم خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خصوصا اینکه این تیم جزو تیم‌های پرتماشاگر لیگ است و بازی کردن در چنین تیم‌هایی جذابیت‌های خاص خودش را دارد و اگر سرمربی علی کریمی باشد حتما جذابیت‌های بازی کردن در چنین تیم‌هایی خاص می‌شود. با همین انگیزه تلاش می‌کنم تا بازی‌های بعدی بتوانم در دفاع عملکرد خوبی داشته باشم و کمک کوچکی به بچه‌ها تیم باشم.

رضا نورمحمدی درباره دیدار برابر سپاهان و پیروزی در این بازی گفت:

ما می‌دانستیم سه امتیاز این بازی خیلی برایمان اهمیت دارد و برای اینکه از قافله عقب نمانیم و از انتهای جدول رها شویم باید در دیدارهای خانگی حداکثر امتیازهایمان را کسب کنیم. با حضور و حمایت این هواداران پرشور هر تیمی را می‌توان در خانه شکست داد. البته سپاهان تیم پرقدرتی بود و بازی سختی مقابل آنها داشتیم باتوجه به نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی توانستیم بر آنها غلبه کنیم.

او درباره این دیدار ادامه داد:

ما در تمرینات باتوجه به برنامه‌ریزی کادرفنی مقابل زردپوشان اصفهانی نتیجه گرفتیم و در تمرینات روی ضربات ایستگاهی و سر کار کرده بودیم؛ خدا را شکر این توپ به من رسید و من هم از اینکه توانستم از آن بهره ببرم و توپ را گل کنم خوشحالم.

نورمحمدی درباره دیدار پیش روی سپیدرودی ها برابر صنعت نفت آبادان اضافه کرد:

من در آبادان خاطرات خوبی دارم البته سال گذشته صنعت نفت شرایط خوبی نداشت و قسمت ما اینطور شد که در این تیم حضور نداشته باشیم. آنها هواداران یکدستی دارند که در بازی های این تیم از تیمشان حمایت کامل می کنند. بنابراین ما بازی سختی مقابل صنعت داریم بهرحال آنها مهره‌های خوبی را جذب کردند. البته ما این را خوب می دانیم که باید دست پر از آبادان برگردیم چراکه هر بازی برای ما حکم فینال دارد و برای اینکه بتوانیم خودمان را از انتهای جدول بالا بکشیم باید امتیاز این بازی ها را از دست ندهیم.

مدافع سپیدرودی ها در پایان گفت:

ما نباید به این فکر باشیم که چون حریف‌های انتهای جدولی امتیاز نمی‌گیرند خوشحال باشیم بلکه ما باید کار خودمان و برنامه‌ای که کادرفنی از ما در زمین می‌خواهد را به بهترین شکل اجرا کنیم تا بتوانیم در بازی‌های باقیمانده امتیاز جمع‌آوری کنیم و خودمان را به میانه جدول نزدیکتر کنیم و ترس سقوط نداشته باشیم؛ البته فاصله‌ ما با تیم‌های بالایی خیلی کم است و باید به این فکر باشیم که فقط امتیاز جمع آوری کنیم تا فصل را با یک رتبه خوب به پایان برسانیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!