Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دخترم با بی عقلی تمام تحت تاثیر احساسات دوره نوجوانی با پسر جوانی ارتباط برقرار کرده است. نمی دانم با این آبروریزی چه گلی بر سر بگیرم؟

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دومین فرزندم آتنا 14 سال بیشتر سن ندارد و محصل است. برادر بزرگتری نیز دارد. من و شوهرم تمام امکانات رفاهی و مادی را در اختیار فرزندان قرار دادیم و هر چه را که خواستند، برایشان مهّیا کردیم ولی انگار زحمت ما بی ثمر بود و دخترم خوب مزد ما را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناگفته نماند که همسرم بدلیل مشغله زیاد و کار سخت آنگونه که باید فرصت ندارد برای بچه ها وقت بگذارد، از لحاظ ارتباط عاطفی کمی ضعیف عمل می کند، نه اینکه دوستشان نداشته باشد، وقتش را ندارد. ولی خودم سعی کردم با آنها دوست باشم و پای درد دلشان بشینم.
چند روز پیش دخترم آتنا به بهانه درس خواندن با دوستش از منزل بیرون رفت، ولی وقتی برگشت آتنای همیشگی نبود، رنگش شده بود مثل گچ، مضطرب و نگران بود.
دلیل حالش را پرسیدم! گفت: چیزی نیست خوب می شوم، ولی اضطراب او تا چند روز ادامه داشت تا اینکه خودش نتوانست تحمل کند و وقتی علت ناراحتی اش را گفت، وقتی حرف هایش را شنیدم، دلم می خواست زمین دهان باز کند و مرا ببلعد.
آتنا گفت: چند وقت پیش از طریق زن همسایه، با برادر شوهرش که 19 سال دارد، آشنا شدم و ارتباط ما روز به روز بیشتر و رنگ احساسی به خود گرفت، هر روز به بهانه دیدن بچه همسایه به منزل شان می رفتم و یکدیگر را آنجا ملاقات می کردیم.
او به من قول ازدواج داده بود، یک روز به بهانه آشنایی با پدر و مادرش مرا به منزل خودشان برد، وقتی فهمیدم که به جز خودش کسی در منزل شان نیست، خواستم فرار Escape کنم که او مرا تهدید و تسلیم خواسته شیطانی خود کرد.
بعد از اینکه خواسته خود را عملی کرد، گفت: از ارتباط مان فیلم و عکس گرفته و در صورت لو دادن وی فیلم را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.
کارشناس ارشد مرکز مشاوره آرامش در این باره می گوید: « والدین از فرزندان خود غافل نشوند.»
دوره نوجوانی یک مرحله بسیار مهم و حساس زندگی هر فردی تلقی می شود، با توجه به حساس و حیاتی بودن این دوره در شکل گیری شخصیت نوجوان، بسیار حائز اهمیت است.
در این دوره تغییراتی از لحاظ فیزیولوژیکی و روانی در فرد ایجاد می شود. کودکی که تا دیروز تحت کنترل والدین بوده اینک پذیرفتن سخنان والدین برایش سخت شده ، چرا که در این برهه از زندگی قدرت نفوذ والدین کاهش می یابد. لذا به والدین عزیز توصیه می شود به جای مقابله و برخورد با نوجوان تا حد امکان با او با مدارا صحبت کنند.
نوجوان بیش از هر چیز نیاز به توجه و محبت والدین خود دارد. فردی که به اندازه کافی موج محبت از والدین خویش دریافت کرده باشد، بی شک محبت را از دیگران گدایی نمی کند و تحت تاثیر احساسات و هیجانات داغ و کاذب دوره نوجوانی به راحتی اغفال و جذب جنس مخالف نمی شود.
شاید اگر والدین آتنا درباره نیازها و انتظارات فرزند نوجوان خود آگاهی لازم وکامل را بدست آورده، به اندازه ای که او را از مادیات بی نیاز کرده بودند، به همان اندازه محبت وتوجهشان را نثارش می کردند و کمی بیشتر برایش وقت می گذاشتند، اینک نجابت و عفت فرزندشان لکه دار نمی شد وزبان گله و شکایت نیز از آنها نبود.
به والدین عزیز توصیه می شود
1- عزت و اعتماد به نفس را در فرزند خود پرورش دهید.
2- به خواسته های فرزند خود احترام بگذارید و به وی عشق بورزید وتا حد امکان و ضرورت در پی رفع ضرورت آنها بر آیید.
3- تفاوت های فردی را در نظر گرفته و از مقایسه اجتناب کنید.
4- فرزند خود را به طرف خوب بودن سوق دهید و در این مسیر از راه ایجابی وارد شوید.
5- در برنامه ریزی هایتان زمانی را نیز به فرزندان بخصوص نوجوان خود اختصاص دهید.
6- سعی کنید الگوی خوبی برای او باشید.
7-ارتباط صحیح و منطقی با فرزندتان برقرار کنید.
8-درباره مهارت های ارتباطی آگاهی لازم را کسب نمایید.
9-به فرزندان خود نشان دهید که انتقاد پذیر و انعطاف پذیر هستید.
10-یادتان نرود که از محبت خارها گل می شود، محبت را از فرزندتان دریغ نکنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
خانم پرستار مشهدی که از یک مرد قصاب تب کنگو گرفت!/می دانستم مرگ در یک قدمی ام است+عکس

طلسم سوسن برای کور کردن شهوت آقا داماد!
2 چشم مرد مشهدی پس از جراحی ساده کور شد!
زن تنها که به تازگی همسایه ما شده بود به بهانه های مختلف مرا به خانه اش می کشاند تا اینکه زنم فهیمدم و ..!
جوانی خود را در بالکن خانه ای در هشتگرد دار زد+ عکس
آتش گرفتن 7 خودرو در خیابان انقلاب + عکس
ماجرای عجیب زندگی دختر 19 ساله 60 سانتی + عکس
جراحی زیبایی دختر جوان را در فرودگاه به دردسر انداخت + تصاویر
دانشجوی اخراجی با نیت کثیف خانم مهندس را ربود و.../در تهران رخ داد
سرنوشت سیاه زهرا در اتاق خانه پدرشوهر / شهباز بی غیرت بود!
نوعروس خائن شلاق خورد / او شب عروسی با پسر مورد علاقه اش فرار کرده بود! + عکس
دستگیری بادیگارد خائن در تهران + فیلم عملیات و گفتگو با متهم
پدر! دوست تازه عروسم حلقه نامزدی اش را فروخت تا تو را از طناب دار نجات دهیم اما ..! / درخواست کمک دختر 18 ساله گیلانی از مردم

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!

بعد از چند روز جستجو برای یافتن دختر بچه‌ای به نام یسنا، این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در کوه‌های منطقه روستای جوینان قمصر مفقود شد.

 سیدمصطفی محتشمیان جمعه شب در گفتگو با ایرنا افزود: این نوجوان بنا بر اظهارات همراهانش با موتورسیکلت وارد کوه‌های منطقه جوینان شده و با توجه به عدم شناخت محیط، راه برگشت را گم کرده است.

وی اظهار کرد: دوست این نوجوان ساعت ۲۱:۰۶ مفقودی وی را به آتش نشانی اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان بیان کرد: بلافاصله ۲ تیم از این سازمان به محل مفقود شدن این نوجوان اعزام و همچنان در حال جستجو هستند.

محتشمیان گفت: با توجه به تاریکی و صعب العبور بودن محل، عملیات جست و جو کندتر انجام می‌شود.

شهر قمصر با سه هزار و ۸۷۷ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد