Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از مرکز بیماری‌های خاص و بیمارستان چمران شهرستان بروجرد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار آنا از بروجرد به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار دکتر داریوش جاوید به همراه معاون و رئیس دانشکده علوم پزشکی واحد بروجرد با حضور در مرکز پزشکی خاص دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد علاوه بر گفت‌وگو و شنیدن مسائل و مشکلات پرستاران از زحمات و تلاش‌های پرستاران، کادر درمانی و کارکنان این مرکز با اهدای شاخه گل قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با حضور در بیمارستان شهید چمران این شهرستان با اهدای شاخه گل، از تلاش‌های پرستاران و پرسنل زحمت‌کش این بیمارستان نیز قدردانی کردند.

داریوش جاوید صبح امروز، روز پرستار را به استادان و دانشجویان رشته پرستاری واحد بروجرد به صورت پیامکی تبریک گفت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان دیردر ایام نوروز بهره‌مند شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر اظهار داشت: در این ایام مراجعین اورژانس هزار و ۷۱۹ نفر بوده‌اند.

وی بابیان اینکه تعداد آزمایش‌های انجام شده در این بیمارستان در ایام نوروز، هزار و ۷۵۳ مورد بوده است گفت: هزار و هفت بازرسی در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ در شهرستان دیر انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در ایام تعطیلات نورزی تاکنون اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر ۴۰ مأموریت شامل ۲۲ مورد شهری و ۱۸ مورد جاده‌ای بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و تبریک سال نو به کادر بیمارستان در جریان وضعیت رسیدگی به بیماران و مسائل بیمارستان قرار گرفت.

کد خبر 6064279

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان دیردر ایام نوروز بهره‌مند شدند
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • بانوی مرگ مغزی، نجات بخش زندگی یک بیمار
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی یک بیمار شد
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار