Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف خدمات فنی سبک شهرستان اصفهان با بیان اینکه دل ما از خودروسازهای کشور پر است، گفت: دولت باید درباره برنامه‌های خود در رابطه با خودرو و ایمنی آن توضیح دهد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، روح‌الله چلونگر عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در چهاردهمین نمایشگاه صنعت خودرو، اظهار داشت: اگر بنا به‌نقد باشد باید بگوییم دل ما از خودروسازهای کشور پر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمات پس از فروش یک رکن است، تصریح کرد: چرا فردی که خودروی نویی را تحویل می‌گیرد فردای آن روز باید برف پاک‌کن یا چراغ  خودروی او دارای مشکل بوده و نیاز به مراجعه به نمایندگی وجود داشته باشد.

رئیس اتحادیه صنف خدمات فنی سبک شهرستان اصفهان داشتن ضمانت را یک شعار سر داده شده به‌اشتباه از سوی خودروسازان داخلی عنوان کرد و افزود:‌ اگر بازار آزاد و رقابتی را در صنعت خودروی کشور شاهد باشیم خدمات پس از فروش نیز بیش‌ازپیش ارتقا پیدا می‌کند.

وی خطاب به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:‌ نمایندگان صدای مردم را بشنوند؛ با توجه به اینکه خودروسازان و قطعه‌سازهای داخلی خیلی خوب در کشور داریم ولی تا زمانی که رقیب وجود نداشته باشد و بازار هم انحصاری باشد کمتر به سمت بهبود و ارتقا حرکت می‌کنند.

چلونگر با بیان اینکه در جهان خودروسازان ابتدا به قسمت فروش خود متکی هستند سپس ارائه خدمات پس از فروش، گفت: خدمات پس از فروش یک رکن و مسئله‌ بسیار مهم است.

وی با اشاره به شماره‌گذاری چند صد دستگاه خودرو به‌صورت روزانه در شهرستان و استان اصفهان، گفت: براساس ماده 72 نظام صنفی اگر در زمینه ارائه خدمات پس از فروش شکایتی شود تمامی شکایات را بررسی می‌کنیم و دقیقاً در جریان هستیم.

رئیس اتحادیه صنف خدمات فنی سبک شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: خدمات پس از فروش در اصفهان سرآمد تمام استان‌ها است، بالاترین رضایتمندی از خدمات پس از فروش در کشور متعلق به استان اصفهان است.

وی درباره استفاده از قطعات تقلبی در نمایندگی خودروسازها، اظهار داشت: به‌طور 100 درصد مطمئن باشید که در بخش نمایندگی خودروسازها قطعات تقلبی را مشاهده نخواهید کرد، البته شاید در برخی از فروشگاه‌های عرضه قطعات بیرون از نمایندگی‌ها با چنین مشکلی مواجه باشیم که نیاز هست صنف مربوطه به این مسئله رسیدگی کند.

چلونگر تصریح کرد: افراد سودجو در عرصه سخت اقتصادی که در کشور وجود دارد برای رسیدن به مطامع شخصی‌شان اقدام به ارائه قطعات تقلبی می‌کنند که نتیجه آن ایجاد مشکل برای مردم است.

وی خاطرنشان کرد: چرا کشور ما باید در تصادفات جاده‌ای بالاترین آمار مرگ‌ومیرها یا نقص عضوها را داشته باشد، حتی برخی از مواقع که پلیس راهور با صراحت نام شرکت خودروساز را مطرح می‌کند اتفاق خاصی برای اصلاح نمی‌افتد.

رئیس اتحادیه صنف خدمات فنی سبک شهرستان اصفهان تصریح کرد: دولت باید درباره برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت خود در رابطه با خودرو و ایمنی آن توضیح دهد.

انتهای پیام/ز

R41346/P41362/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد خودرو سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد و مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: این فرد در زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیاتی امدادی و آتش‌نشانان پس از رهایی به گلشن زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم