Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سپاهان به شایعات پیرامون اعلام مبلغ از سوی الکساندر نوری واکنش نشان داد.

طرفداری- مسعود تابش، سرپرست تیم سپاهان ضمن تکذیب پیشنهاد 900 هزار یورویی الکساندر نوری برای قبول سرمربی گری این تیم اظهار داشت در حال مذاکره با مربیان خارجی هستیم و با مهدی تارتار نیز مذاکره ای نداشته ایم.

شنیده شده بود الکساندر نوری یکی از گزینه های مربیگری تیم فوتبال سپاهان به مسئولان این تیم پیشنهاد ۹۰۰ هزار یورویی داده است تا هدایت تیم فوتبال سپاهان را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان ضمن تکذیب این خبر گفت:

هنوز هیچ مربی به ما مبلغی پیشنهاد نداده است و ما در حال حاضر مذاکراتمان را با مربیان خارجی ادامه می دهیم و عجله ای برای قرارداد نداریم.

وی ادامه داد:

فکر می کنم این مبلغ را الکساندر به تراکتورسازی پیشنهاد داد و نمی دانم باز این خبر از کجا منتشر شده است.ما هنوز با مربیان ایرانی هیچ صحبتی نکرده ایم وبعد از اینکه با مربیان خارجی به نتیجه نرسیدیم مطمئنا با مربیان داخلی وارد مذاکره می شویم.

تابش در پایان در خصوص اینکه آیا با تاتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی  مذاکره کرده اید یا خیر گفت:

آقای تارتار در حال حاضر با پارس جنوبی جم قرارداد دارد و این درست نیست با مربی که با تیمی قرارداد دارد وارد مذاکره شویم، ما هیچ مذاکره ای با تارتار سرمربی پارس جنوبی جم برای هدایت تیم سپاهان نداشتیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • پیشنهاد پزشکیان به مسئولان بعد از فعال شدن گشت ارشاد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده