Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، مجید مهدوی روزگذشته (دوشنبه )در حاشیه جشنواره غذاهای اتریش که در هتل آزادی پارسیان در حال برگزاری است افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی موجب اشتراک و انتقال این تجربیات به صنعت هتلداری کشور و بهبود سطح خدمات بین المللی خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران ادامه داد: از گسترش تعاملات فرهنگی بین تهران و وین استقبال می کنیم و این آمادگی وجود دارد که جشنواره های مشابه ای در بخش فرهنگ غذایی و صنایع دستی در وین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی دیپلماسی فرهنگی را از روش های موثر در جذب گردشگران خارجی به کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی می تواند موجب شناخت بهتر ملت ها از یکدیگر شده و بسیاری از گردشگران برای آشنایی و کسب تجربه فرهنگ سایر مردم جهان، سفر کنند.
وی عنوان کرد: انتقال فرهنگ غذایی و همچنین سبک و آداب پذیرایی در بین ایرانیان می تواند یکی از بهترین تجربیات برای هر گردشگری باشد.
وی گفت: با انجام مطالعات پژوهشی و میدانی در حوزه غذا میتوان علایق گردشگران خارجی که به ایران سفر می کنند را به درستی تشخیص داد و نتیجه این مطالعات برای افزایش سطح رضایت گردشگران خارجی به مدیران مراکز پذیرایی نیز آموزش داده شود.
گفتنی است جشنواره غذایی اتریش با حضور محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور به عنوان میهمان ویژه و سخنران، مجید مهدوی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران روز دوشنبه ( دوم دیماه )در سالن اجتماعات هتل آزادی پارسیان برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/7244 / 1539

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند

به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز یکشنبه گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان چهار برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس ۲ دلاری، ۲ برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷۶ میلیون ریال وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند