Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری ۲۹۱ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف وضبط شد که افزایش ۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بهمنی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: میزان کالاهای کشف شده طی ۱۰ ماهه سال گذشته از نظر ریالی، ۱۹۳ میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمنی با تاکید بر اینکه در راستای کشف کالاهای قاچاق طی، ۱۰ ماهه ابتدایی امسال یکهزارو ۶۲۹ پرونده تشکیل شده است، از دستگیری ۱۹۵۷ نفر طی همین مدت در این راستا خبر داد.

وی افزود: همچنین در مدت زمان مشابه سال گذشته یکهزارو ۴۰۳ پرونده تشکیل و ۱۳۷۵ نفر نیز دستگیر شدند.

دبیر کمیسون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از توقیف ۶۷۱ خودرو طی ۱۰ ماهه سال جاری در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: تعداد خودروهای توقیفی طی مدت زمان مشابه سال قبل ۵۶۲ دستگاه خودرو بود.

بهمنی با اشاره به عمده موارد کشفیات، خاطرنشان کرد: لوزام یدکی، فرآورده های نفتی، مشروبات، سیگار، لوازم آرایشی و ... از جمله کالاهای مکشوفه است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل