Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از گزارش وزیر اطلاعات به اعضای این کمیسیون درباره حوادث اخیر خبر داد.

به گزارش ایرنا، اصغر سلیمی با اشاره به دستور کار جلسه امروز- سه شنبه- کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز میزبان وزیر، معاونان و مدیران وزارت اطلاعات بودیم تا درخصوص موضوع مفاسد اقتصادی و بنگاه های مالی و اعتباری گفت وگو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: هم اکنون مهمترین تهدیدها و چالش ها در حوزه اقتصادی و معیشت مردمی است که تجمعات و اعتراضات چند وقت گذشته بر گرفته از مشکلات اقتصادی و معیشتی بود. البته مسائل ریشه ای هستند و از چندین سال قبل وجود داشته لذا به دنبال مقصر نیستم بلکه ضرورت دارد راهکارهایی برای جلوگیری از بروز مشکلات اتخاذ شود.
سلیمی بیان کرد: هم اکنون موسسات مالی و اعتباری کنترل شده اند که بر اساس آن بدهی بیش از 97 درصد شامل 2 میلیون و 500 هزار نفر ساماندهی شده و 3 درصد باقی مانده نیز شامل 30 الی 40 هزار نفر می شود که این مهم نیز برطرف خواهد شد.
این نماینده مجلس دهم افزود: باید طوری با فساد برخورد شود تا احساس بروز فساد بیش از واقعیت فساد بوجود آمده نباشد؛ هم اکنون مسائل پیرامونی این موضوع بیش از فساد واقعی شکل گرفته است.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد در جلسات آتی از معاونین مالی و اقتصادی وزارت اطلاعات و بانک مرکزی دعوت کنیم تا درخصوص موضوع مذکور مجدد جلسه داشته باشیم تا از تکرار فساد در حوزه مالی جلوگیری شود.
سیام*3061*1449*تنظیم: میترا بلندقامتی*انتشار: امیر کاردان راد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود