Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مدير احياي مستقيم مجتمع فولاد خراسان گفت: اين مجتمع در ديماه امسال با توليد 128 هزار و 29 تن آهن اسفنجي رکورد قبلي خود را 901 تن افزايش داد.

به گزارش سه شنبه روابط عمومي مجتمع فولاد خراسان، فرشيد فضيلتي افزود: رکورد قبلي توليد آهن اسفنجي اين مجتمع 127 هزار و 128 تن و مربوط به شهريور سال 1392 بود که با راه اندازي واحد فولادسازي شماره 2 مجتمع در ارديبهشت امسال، اين افزايش توليد در واحد احيا که تامين کننده ماده اوليه واحد فولادسازي است، محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه واحد احياي مستقيم اين شرکت داراي 2 مدول با فناوري ميدرکس است که از سال 1388 آغاز به کار کرده، اظهار کرد: تامين به موقع قطعات يدکي و گندله مورد نياز اين واحد با افزايش زمان در دسترس توليد، از ديگر علل تحقق اين رکورد بوده است.
وي افزود: با راه اندازي واحد گندله سازي و پايداري تامين مواد اوليه باکيفيت مجتمع، امکان دستيابي به رکوردهاي بالاتر در توليد ناحيه احيا ميسر مي شود.
مجتمع فولاد خراسان در منطقه اي به مساحت يک هزار و 400 هکتار واقع در 15 کيلومتري شمال غرب نيشابور قرار دارد.
اين مجتمع با توليد نورد سبک فولاد ساختماني به ظرفيت 550 هزار تن در سال، فولادسازي بيلت به ظرفيت 630 هزار تن در سال و 2 واحد احياي مستقيم هر يک به ظرفيت 800 هزار تن در سال و نيز فولادسازي شماره 2 به ظرفيت 720 هزار تن در سال زمينه اشتغال مستقيم پنج هزار نفر را فراهم آورده است.
نيشابور در فاصله 127 کيلومتري غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: سعيد صفارائي ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان جام جهانی تیراندازی در باکو و در رشته تفنگ بادی ده متر بانوان تیرانداز ۲۲ ساله چینی،جیا یو هان با ثبت رکورد ۶۳۶.۳ رکورد جهان در تفنگ بادی زنان را شکست و یک نمره ارتقا داد.

گفتنی است پیش از این رکورد در اختیار تیرانداز ایالات متحده آمریکا الیسون ویز بود که در سال ۲۰۲۲ در لیمای پرو امتیاز ۶۳۵.۳ را به نام خود ثبت کرده بود.

هان پس از شکستن رکورد جهان در مسابقه فینال تفنگ ده متر بانوان مدال برنز کسب کرد.

کد خبر 6098236

دیگر خبرها

  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • چیرو ایموبیله به رکورد 250 گل و پاس گل در سری آ رسید
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق