Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات فوتبال شرکت آلومینیوم در خصوص مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت:  در ابتدا جا دارد پیشاپیش فرارسیدن دهه مبارک فجر را خدمت همه همکاران تبریک عرض نمایم ؛ هر ساله همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مسابقات مختلف از جمله فوتسال که علاقمندان خاص خود را در شرکت دارد برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین پرسنل محترم شرکت و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور بیعت با ارمانهای والای انقلاب در شرکت ایرالکو برگزار می گردد.

نبی ا.. رضایی افزود: هر ساله سطح مسابقات نسبت به سال قبل ارتقا پیدا میکندامسال هم  در سطح بسیار بالایی مسابقات دنبال میشود  و پرسنل شرکت با شور و نشاط در این مسابقات شرکت می نمایند و تمامی مسابقات زیر نظر کمیته فنی بوده و بازیکنان مستعد از این مسابقات شناسایی و به تیم کارگری شرکت تزریق می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : همواره قدر دان حضور پرسنل شریف شرکت در این بازی ها بودیم چرا که معتقدیم مسابقات اینچنینی در طی سال بهترین فرصت است تا ضمن آشنایی بیشتر کارکنان با یکدیگر زمینه همدلی و همکاری در طول کار برای دو طرف مهیا شود.

رضایی در پایان اظهار داشت: جا دارد از مدیریت و پرسنل مجموعه تربیت بدنی ایرالکو که با نظم خوبی مسابقات را سازماندهی و برگزار میکنند تشکر ویژه ای داشته باشم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت، شاگردان وحید شمسایی از روز اول مسابقات جام ملت‌های آسیا عهد بسته بودند با قهرمانی به ایران بازگردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی کریمی پس از بازگشت اعضای تیم ملی فوتسال به ایران با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر تیم یکدل و یکدستی داشتیم. از روز اول با بازیکنان و کادر فنی عهد بستیم که فقط با جام به ایران برگردیم. آنقدر خوب کار کردیم و نتایج خوب گرفتیم که منجر به قهرمانی شد. در فینال هم تایلند که میزبان بود را، پرگل شکست دادیم. قبل از ورود به مسابقات، فکر می‌کردیم به ژاپن یعنی قهرمان دوره قبل بخوریم، ولی این تیم در مرحله گروهی حذف شد. فکر ما قهرمانی بود و اینکه جام را دوباره به ایران برگردانیم.

حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

وی در ادامه افزود: رقابت در جام جهانی سخت است و حالا باید برای این مسابقات وقت بگذاریم. باید تیم خوب و یکدستی وارد مسابقات کنیم. تیم خوبی داریم و در رأس آن وحید شمسایی است و ان‌شاء‌الله با دست پر از جام جهانی برگردیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران راجع به حمایت‌ها از این تیم تصریح کرد: مسئولان همه جوره پشت تیم بودند. وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال هم به تایلند آمدند و به تیم دلگرمی دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی