Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظمی نسب، در جمع پرستاران بیمارستان خاتم الانبیاء با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) به خدمت صادقه و اهمیت کار پرستاران اشاره کرد و گفت: پرستاری شغلی پر زحمت ، توام با شرافت و قداست است.
وی تصریح کرد: حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت و چهره تابناک پرستاری را در کربلا ترسیم کرد و امروز الگویی برای پرستاران است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری ابرکوه اظهار امیدواری کرد: با تحقق برنامه های پیش بینی شده دولت تدبیر و امید برای پرستاران مشکلات این قشر زحمتکش و سختکوش رفع شود.
کاظمی نسب خاطرنشان کرد: برغم خدمات دولت در حوزه سلامت ، اما سطح ارایه خدمات درمانی به شهروندان ابرکوه نیازمند ارتقاست.
وی با بیان اینکه مردم این شهرستان مستحق خدمات بیشتری در عرصه بهداشت و درمان هستند، اظهار کرد: باید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد توجه ویژه ای به بیمارستان ابرکوه داشته باشند.
همچنین مدیربیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ابرکوه در حاشیه این دیدار در گفت گو با خبرنگار ایرنا گفت: تا پایان سال 11396 فاز نخست طرح توسعه بیمارستان که شامل بخش بستری ، تاسیسات و آشپزخانه است به بهره برداری می رسد.
صادق ابوالحسنی، اظهار کرد: این طرح 2هزار مترمربع زیربنا دارد که برای آن 30 میلیارد و 200میلیون ریال هزینه شده است.
هم اکنون ابرکوه با کمبودها و مشکلاتی در عرصه بهداشت و درمان رو به روست که می توان به کمبود متخصص گوش و حلق و بینی ، ارتوپدی ، چشم و سنوگرافی اشاره کرد.
با توجه به بعد مسافت این شهر تا یزد مرکز استان و قرار گرفتن آن در کنار جاده طریق الرضا (ع) و تردد مسافرانی از استان های فارس ، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد از این مسیر ضرورت دارد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد توجه ویژه ای به بیمارستان ابرکوه لحاظ کنند.
شهرستان ابرکوه یک باب بیمارستان ، پنج مرکز بهداشتی ، 34 پایگاه سلامت جامعه ، یک باب آزمایشگاه مرکزی ، 2 مرکز اورژانس جاده ای و یک اورژانس فوریت های پزشکی 115، دارد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، زارع زاده در این زمینه اظهار داشت: مراحل اجرای پروژه مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال 1401 آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می برد. 

وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد ( مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 

زارع زاده در پایان هدف از مرمت و نگهداری بندهای تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره های آب زیرزمینی دانست.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان