Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسابقات فوتسال جام رسانه‌های استان قم از سوی موسسه رسانه گستر کریمه (س) به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده و از روز هفتم بهمن ماه رسما آغاز خواهد شد.

برنامه کامل این مسابقات در حالی مشخص شده که هشت تیم شرکت کننده در این دوره، دیدارهای مرحله مقدماتی را در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرده و شانس خود را برای کسب مقام قهرمانی بیازماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده از سوی مسوولان برگزاری این رقابت‌ها، در گروه نخست مقدماتی تیم‌های خبرگزاری رسا، خبرگزاری بسیج، خبرگزاری ایلنا و هفته نامه اقتصاد آینده به رقابت می‌پردازند و بازی‌های گروه دوم با حضور تیم‌های خبرگزاری صدا و سیما، خبرگزاری موج، پایگاه خبری آوین نیوز و شهر نیوز به انجام می‌رسد.

دیدار افتتاحیه رقابت‌های سال 1396 فوتسال جام رسانه‌های استان قم روز شنبه هفتم بهمن ماه بین تیم‌های رسا و اقتصاد آینده به انجام می‌رسد و سپس تیم‌های بسیج و ایلنا در همین روز به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن اینکه دیگر بازی‌های مقدماتی از روز یکشنبه هشتم بهمن تا شنبه چهاردهم بهمن ماه به انجام می‌رسد.

با مشخص شدن تیم‌های صعود کننده از گروه‌های دوگانه مرحله مقدماتی، بازی‌های مرحله نیمه نهایی به شکل ضربدری روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه برگزار می‌شود و روز چهارشنبه هجدهم بهمن نیز چهار تیم حاضر در مرحله پایانی بازی‌های فینال و رده‌بندی را برای تعیین رتبه‌های اول تا چهارم این دوره از مسابقات انجام می‌دهند.

برنامه بازی‌های مقدماتی و نهایی:

* شنبه 7 بهمن 96 

رسا – اقتصاد آینده

بسیج – ایلنا

* یکشنبه 8 بهمن 96 

صدا و سیما – شهر نیوز

موج – آوین نیوز

* دوشنبه 9 بهمن 96 

اقتصاد آینده – بسیج

رسا – ایلنا

* سه‌شنبه 10 بهمن 96 

شهر نیوز – موج 

صدا و سیما – آوین نیوز

* چهارشنبه 11 بهمن 96 

اقتصاد آینده – ایلنا

رسا – بسیج

* شنبه 14 بهمن 96 

آوین نیوز – شهر نیوز

موج – صدا و سیما

* دوشنبه 16 بهمن 96 

نیمه نهایی: تیم اول گروه یک – تیم دوم گروه دوم

نیمه نهایی: تیم اول گروه دو – تیم دوم گروه یک

* چهارشنبه 18 بهمن 96 

بازی اول: مسابقه رده بندی بین بازنده‌های مرحله نیمه نهایی

بازی دوم: فینال بین برنده‌های مرحله نیمه نهایی

این در حالی است که بازی‌ها تا پایان مرحله نیمه نهایی در سالن شیرازی واقع در انتهای خیابان انصار الحسین قم و از ساعت 17:30 تا 20 برگزار می‌شود و تیم‌ها در دو زمان 20 دقیقه‌ای عادی رقابت می‌کنند اما فینال در دو زمان 20 دقیقه‌ای مفید برگزار خواهد شد.

تمام تیم‌ها تا روز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه برای تکمیل مدارک خود از جمله معرفی‌نامه رسانه برای بازیکنان، هزینه ورودی مسابقات و ارائه بیمه نامه معتبر ورزشی بازیکنان به کمیته برگزاری مسابقات فرصت دارند، ضمن اینکه تمامی مسابقات طبق قوانین رسمی فوتسال برگزار خواهد شد و تیم‌ها باید حداکثر 30 دقیقه قبل از شروع بازی‌های خود در سالن برگزاری رقابت‌ها حاضر باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست هماهنگی دیدارهای گروه D رقابت‌های مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا در ساعت ١٠ صبح امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین به وقت محلی با حضور ناظران AFC، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، کویت، بحرین و افغانستان در شهر بانکوک برگزار شد.

در این جلسه که با حضور ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم و وحید فتاحی مدیر رسانه‌ای برگزار گردید، ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ١٦: ٠٠ به وقت تایلند (۱۲:۳۰ به وقت تهران) برابر افغانستان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.

کد خبر 6080809

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • صعود تیم هندیجان به مرحله دوم مسابقات فوتسال مدارس خوزستان
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد