Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سامی عنان» رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش مصر و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آینده این کشور بازداشت شد.به گزارش بلاغ، نیروهای مسلح مصر امروز سه‌شنبه بیانیه‌ای درباره نامزدی سامی عنان در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده این کشور صادر کرد.

خبرگزاری رویترز و صفحه فیس‌بوک سامی عنان خبر بازداشت وی توسط مسئولان امنیتی مصر جهت بازجویی را گزارش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون مصر امروز سه‌شنبه بیانیه فرماندهی کل نیروهای مسلح درباره نامزدی «سامی عنان» رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش مصر در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی این کشور را قرائت کرد.

در این بیانیه به سه مورد از تخلفات عنان اعم از اعلام نامزدی در انتخابات بدون کسب موافقت لازم، جعل اسناد رسمی و تحریک مردم علیه نیروهای مسلح اشاره شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد