Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنریک مخیتاریان این شانس را دارد که از عنوان قهرمانی اش در لیگ اروپا با تیمی متفاوت دفاع کند.

طرفداری - هنریک مخیتاریان ستاره ارمنستانی منچستریونایتد، طی انتقالی راهی آرسنال شد. وی که فصل گذشته موفق شده بود همراه با منچستریونایتد قهرمان لیگ اروپا شود، این شانس را دارد، در فصل جاری با آرسنال فاتح این جام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت یوفا، هنریک مخیتاریان هافبک 29 ساله آرسنال در صورت کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا، به دومین بازیکنی تبدیل خواهد شد که در دو فصل متوالی مسابقات با دو تیم مختلف موفق به کسب عنوان قهرمانی می شود.

پیش از این رادامل فالکائو ابتدا در سال 2010 با گلزنی در مقابل براگا به پورتو کمک کرد فاتح لیگ اروپا شود و در سال 2011 در جریان پیروزی 3-0 اتلتیکو مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو، دو بار گلزنی کرد تا به همراه این تیم نیز قهرمان شود و به تنها بازیکنی بدل شد که موفق شده در دو فینال متوالی برای دو باشگاه مختلف و پیروز میدان گلزنی نماید.

اما پیش از این در لیگ قهرمانان اروپا، چهار بازیکن موفق شده بودند که از عنوان قهرمانی خود با باشگاهی متفاوت دفاع نمایند. مارسل دسایی (1993 مارسی و 1994 میلان)، پائولو سوسا (1996 یوونتوس و 1997 بروسیا دورتموند)، جرارد پیکه (2008 منچستریونایتد و 2009 بارسلونا) و ساموئل اتوئو (2009 بارسلونا و 2010 اینترمیلان) به این مهم دست یافته بودند. البته از این جمع پیکه در ترکیب منچستریونایتد در مقابل چلسی در فینال مسکو حاضر نبود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «بولونیا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

در این دیدار تیم فوتبال بولونیا ابتدا در دقیقه ۱۴ به وسیله «اوساما العزوزی» به گل اول رسید و سپس در دقیقه ۴۴ «جاشوآ زیرکزی» موفق شد دومین گل را وارد دروازه رم کند.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم که در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام وارد زمین شد و ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد گل نخست رم را به ثمر برساند. در این صحنه آزمون ابتدا از روی سانتر هم تیمی خود یک ضربه سر به سمت دروازه بولونیا شلیک کرد که با دفع دروازه بان مواجه شد و در برگشت یک بار دیگر تلاش کرد دروازه را باز کند که باز هم دروازه بان مانع از این اقدام شد و باز هم توپ برگشت داده شد و این مهاجم برای بار سوم شانس خود را امتحان کرد و در نهایت موفق شد دروازه حریف را باز کند.

اما در دقیقه ۶۵ «الکسی سلماکرز» یک بار دیگر بولونیا را به گل رساند تا بازی ۳ بر یک شود. در این صحنه اشتباه دیبالا موجب شد توپ به بازیکنان حریف برسد تا از روی یک ضد حمله سریع دروازه رم برای باز سوم باز شود.

در جدول رده بندی فوتبال ایتالیا رم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و بولونیا با ۶۲ امتیاز چهارم است. رم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و بولونیا رقیب اصلی این تیم برای کسب سهمیه است. شاگردان «ده‌روسی» امیدوار بودند با کسب ۳ امتیاز خانگی در این دیدار بتوانند فاصله خود را با این تیم به حداقل برسانند اما این شکست موجب شد اختلافشان با بولونیا به ۷ امتیاز برسد و کارشان برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا با مشکل رو به رو شود.

کد خبر 6085907

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • ورود اینتر اینزاگی به لیست تاجران قهرمانی در اروپا
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟