Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

سخنگوی دبیر کل «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل شامگاه سه‌شنبه به بازداشت یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصر شدیدا واکنش نشان داد و اعلام کرد: سازمان ملل امیدوار است انتخابات پیش روی مصر در جوی «سالم» و «آزاد» و به دور از هرگونه حاشیه و ناآرامی  برگزار شود.

این اظهارات در حالی مطرح شد که نیروهای مسلح مصر عصر امروز در بیانیه‌ای از بازداشت «سامی عنان»، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش مصر و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آینده این کشور خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه آمده است که عنّان مرتکب جعل اسناد رسمی برای درج نام خود در فهرست اطلاعات رأی‌دهندگان شده است که این امر بر خلاف قوانین و ضوابط مربوط به نظامیان است.

افزون بر این، در  بیانیه سامی عنان برای اعلام تصمیم خود جهت نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری امده است که وی تحریکی آشکار علیه نیروهای مسلح با هدف ایجاد اختلافات بین این نیروها و مردم است و این کشور را دچار چالش می کند.

 

 

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های راه یافته به دور دوم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که امروز ششم اردیبهشت ماه در صدا و سیمای لرستان برگزارشد، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری یک حماسه دیگر در استان فراهم شده است که امیدواریم با پای کار بودن صدا و سیمای استان و معرفی نامزد‌ها از این شبکه، حضوری پرشورتر از قبل را در انتخابات ٢١ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی افزود: در مراسم قرعه کشی امروز، جایگاه نمایندگان در مناظرات و اولویت بندی سوال‌ها از آنها مشخص شد که یقیناً عدالت در مناظرات مهمترین هدف برای انتخاب نماینده اصلح مردم خواهد بود.

استاندار در این مراسم دو پیشنهاد ویژه هم داشت؛ راه اندازی شبکه ملی روستا و اینکه نامزد‌ها و منتخبان مجلس دوازدهم می‌توانند پیشنهادات خود را برای آبادانی استان ارائه کنند.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان هم در این مراسم از آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته آینده در استان خبرداد.

علیرضا شیروی افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.

وی اظهارداشت: در دور اول انتخابات در هفت حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان، در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

وی سی مراسم ضمیمه می شود...

دیگر خبرها

  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ارمستان با جمهوری آذربایجان
  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ایروان با جمهوری آذربایجان
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان