Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@07:44:07 GMT

شفر قائدی را نمی خواهد؟/جدایی قرضی از استقلال!

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۷۸۶۹۱

شفر قائدی را نمی خواهد؟/جدایی قرضی از استقلال!

به گزارش ایسکانیوز،بعد از مشکلاتی که برای این بازیکن جوان در فضای مجازی ایجاد شد خواسته یا ناخواسته کمتر در تیم مورد استفاده قرار گرفت تا این شائبه ایجاد شود که قائدی به دلیل همان مشکلات فضای مجازی به صورت چراغ خاموش بایکوت شده باشد.

شفر پیش از این هم نشان داده بود به مسائل انضباطی توجه ویژه‌ای داشته و هرگز منافع تیمش را فدای مسائل انضباطی نمی‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا شائبه بایکوت و یا بهتر بگوییم تنبیه انضباطی قائدی قوت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی عنوان می شود به دلیل تجمع بازیکن در پست قائدی شفر قصد ندارد از این بازیکن استفاده کند و این در حالی است که بازیکن جوان استقلال انتظار بازی کردن دارد و علاقه ای به تلف کردن وقت خود روی نیمکت استقلال را ندارد و خیلی ها به وی اعلام کردند اگر قصد شفر این است که وی را روی نیمکت تبعید کند بهتر است وی به تیم دیگری برود تا بازی کند و زمانش را در استقلال از دست ندهد.

استقلال قائدی نیمکت شفر اعتقاد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای باقیمانده اش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف میزبان خود تراکتور می رود. مسابقه دشواری که آبی ها برای حفظ صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب سه امتیاز هستند.

یکی از دغدغه های کادرفنی استقلال برای این مسابقه، نداشتن مدافع جانشین روی نیمکت تیم است. نکونام در حال حاضر تنها محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا طی روزهای اخیر و به دلیل مصدومیت، از تمرینات گروهی به دور بوده اند.

در این میان، سهرابیان روز گذشته توانست با سایر هم تیمی هایش به تمرین بپردازد و این موضوع برای کادرفنی، خبر امیدوارکننده ای بود. انتشار تصاویری از تمرین امروز نیز، باعث قوت قلب نکونام شده است.

آرمین در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از عزیمت به تبریز حضور داشت و به نظر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر تراکتور نداشته باشد.

با این حال، انتظار می رود که سهرابیان در بازی فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان برود.

دیگر خبرها

  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن