Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@09:24:14 GMT

انتخاب فرماندار تبریز در هاله ای از ابهام

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۷۸۷۵۰

انتخاب فرماندار تبریز در هاله ای از ابهام

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز،حدود سه ماه پیش رحیم شهرتی فرد به عنوان معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی انتخاب شد، این موضوع در حالی شکل گرفت که قرار شد شهرتی فرد تا زمان انتخاب فرماندار جدید شهرستان تبریز با حفظ سمت، عهده دار هردو عنوان یعنی معاون سیاسی استاندار و سرپرست فرمانداری تبریز باشد.

شهرتی فرد در تاریخ اول آذر ماه در جمع خبرنگاران اطلاع داد که آقای حمید شکری فرد منتخب برای سمت فرمانداری بوده که با صدور حکم وزارت کشور در روزهای آتی کار خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در حالی است که امروز 4 بهمن ماه یعنی دو ماه از صحبت های معاون سیاسی در رابطه با انتخاب شکری به عنوان فرمانداری تبریز گذشته است و هنوز هیچ خبری از سوی وزارت کشور برای انتخاب وی به سمت فرمانداری تبریز به گوش نرسیده است.

گمانه زنی ها بر آن اساس است که یکی از دلایلی که هنوز شکری به کرسی فرمانداری تبریز ننشسته است بر آن مبنا است که وی بازنسشته است و طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی نمی تواند در این سمت بنشیند و وزارت کشور منتظر گزینه دیگری برای فرمانداری تبریز است، همچنین برخی دیگر از وجود اختلاف نظر میان رضا استادرحیمی، مدیرکل سیاسی استانداری با رحیم شهرتی فر خبر می دهند.

با توجه به تمام این گمانه زنی ها اما هنوز تبریز بدون فرماندار است این موضوع در حالی است که شش ماهه دوم سال رو به اتمام است و هنوز خبری از آقای فرماندار در این شهر نیست.

حمید شکری در رابطه با علت تاخیر در ابلاغ حکم فرماندار تبریز از سوی وزارت کشور به وی، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: ابلاغ حکم فرمانداری از سوی وزارت کشور مراحلی دارد و تا هنگامی که این مراحل نهایی نشده است نمی توان در رابطه با آن صحبتی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با شما در این رابطه صحبت شده یا خیر، افزود: بله صحبت هایی شده و حتی کارهای اداری هم صورت گرفته است اما تمام این موضوعات اقدامات مقدماتی است و باید منتظر حکم از سوی وزارت کشور باشیم.

شکری با بیان این که زمان ابلاغ حکم مشخص نیست، گفت: اگر تصمیمی در این رابطه گرفته شود حتما به وی اعلام خواهد شد.

901/900

رحیم شهرتی فرد حمید شکری فرمانداری تبریز وزارت کشور رضا استادرحیمی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است

وزارت خارجه ارمنستان روز شنبه از شروع مقدمات برای تاسیس کنسولگری خود در تبریز خبر داد.
 
به گزارش فارس؛ «آنی بدلیان» سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان بعد از ظهر شنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در پی گفت‌وگو با طرف ایرانی، امروز دولت ارمنستان به طور رسمی تصمیم به افتتاح کنسولگری در تبریز را تایید کرد. اقدامات مقدماتی در حال انجام است.»
 
بر اساس این گزارش، از اکتبر 2022، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر «قاپان» آغاز به کار کرده است و با افتتاح سرکنسولگری جمهوری ارمنستان در شهر تبریز، عمل متقابل از سوی دولت ارمنستان صورت خواهد گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • تایوان: ۲۲ هواپیمای چینی حریم ما را نقض کردند
  • هاله غریط استعفا داد + جزئیات
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه