Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون والیبال به دنبال گزینه‌ای برای نایب رئیسی بانوان این فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پس از این که احمد ضیایی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد فریبا صادقی که نایب رئیس بانوان این فدراسیون بود از سمت خود استعفا داد. هر چند ضیایی هم علاقه چندانی به ادامه همکاری با صادقی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود رئیس فدراسیون والیبال قصد دارد از منیژه صادقی که اولین داور بین‌المللی والیبال بانوان ایران است استفاده کند. هر چند این مسئله قطعی نیست و باید دید در نهایت چه کسی عهده دار این سمت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان قرعه کشی جام بنفشه با حضور نمایندگان تیم های چوگان بانوان شرکت کننده ، موذن زاده دبیر و دهخدایی سرپرست نائب رئیسی بانوان فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم دهخدایی ضمن تشکر از جدیت بانوان در خصوص ترویج بازی چوگان افزود: در تلاشیم با تمام توان و بکارگیری امکانات در راه رشد و اعتلای ورزش بانوان در میهن عزیزمان بکوشیم.

پس از انجام قرعه کشی برنامه بازی تیم های باشگاه شهدا ، ارتش و کانون چوگان البرز در جام بنفشه از سری رقابت های لیگ ملی چوگان مشخص شد.

گفتنی است رقابت های جام بنفشه روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ در مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا برگزار خواهد شد. تماشای این رقابت ها برای عموم مردم آزاد و رایگان خواهد بود.

کد خبر 6099421

دیگر خبرها

  • فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین