Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ بدلخانی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت : کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی ویژه مربیان تحت عنوان آمادگی روانی قبل از مسابقه و هدف گزینی در ورزش با حضور بیش از 20 نفر از مربیان رشته های رزمی به میزبانی هیات پزشکی ورزشی شهرستان ابهر در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان این شهرستان زیر نظر روزیتا نقیلو ( مدرس دانشگاه )برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری مرحله دوم کارگاه در هفته آتی خبر داد و افزود : با آموزش و به روز رسانی مربیان و آگاه سازی آنان از تاثیر مباحث روانشناسی ورزشی در موفقیت ورزشکاران سعی بر آن داریم تا از پتانسیل این موضوع در جهت رشد ورزش شهرستان ابهر استفاده نماییم .

انتهای پیام/ن

کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی به میزبانی هیات پزشکی ورزشی شهرستان ابهر برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه نمایشگاه و کارگاه خیابانی ۲ روزه نقاشی وعده صادق به مناسبت حمله مشروع و غرور آفرین تنبیهی سپاه سرافراز ایران اسلامی به رژیم منحوس، جعلی و متجاوز صهیونیستی در بلوار نوبهار کرمانشاه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

این برنامه با مشارکت خوب هنرمندان و استقبال شهروندان در ادامه سیاست‌های مردمی سازی جریان‌ها و رویدادها هنری و سهولت دسترسی شهروندان به بازدید از آفرینش‌های بدیع هنرمندان و همچنین بهره برداری از ابزارهای هنری جهت ابلاغ پیام‌های متعالی، ارزشمند، دینی، ملی و ابلاغ مجاهدت‌ها و پیروزی‌های جبهه مقاومت و ملت بزرگ ایران اسلامی برگزار گردید

کد خبر 6082807

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو