Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@08:06:11 GMT

بازیگران مطرح و «تعطیلات رویایی» در کیش

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۰۲۹۲

بازیگران مطرح و «تعطیلات رویایی» در کیش

تصویربرداری سریال نوروزی «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی که پیش از این «افتاده ها» نام داشت در شهر شیراز به پایان رسید.

عوامل این سریال نوروزی مدتی در شیراز بودند و حدود یک هفته است که برای ادامه تصویربرداری به کیش رفته اند و ادامه کار در کیش ضبط می شود.

بخش بیشتر تصویربرداری سریال در کیش خواهد بود و تاکنون بیش از ۱۰ جلسه از این مجموعه تلویزیونی در شیراز و در اماکن تاریخی این شهر تصویربرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی که قرار است نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه دو سیما برود روز دوشنبه ۱۱ دی ماه در شهر شیراز کلید خورد.  

فیلمنامه این سریال را احسان جوانمرد نوشته است و در ۱۵ قسمت ساخته خواهد شد. همچنین محمدرضا شریفی نیا که بازیگردانی این سریال را بر عهده دارد خودش هم در آن بازی می کند.

از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به افسانه بایگان، افسر اسدی، محمود عزیزی و رضا یزدانی اشاره کرد.

در خلاصه داستان این سریال ۱۵ قسمتی که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده، آمده است: «تعطیلات رویایی» داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده‌اند و در ایام نوروز با خانواده‌هایشان در مهمانسرایی در مشهد اقامت می‌کنند که با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد...

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس

مدافع پرتغالی بارسلونا از تیم رویایی پنج نفره خود رونمایی کرده است.

طرفداری | ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی باشگاه بارسلونا تیم رویایی پنج نفره خود را معرفی کرده است.

ژائو کانسلو که این فصل در باشگاه بارسلونا توپ می‌زند و در مجموع از بازیکنان خوب این تیم اسپانیایی بوده است، در گفتگو با سایت fifpro تیم رویایی پنج نفره خود را معرفی کرده است. تیم کانسلو متشکل از یک دفاع، دو هافبک و یک مهاجم است. کانسلو، ادرسون دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی را درون دروازه قرار داده و دیگر مدافع باشگاه منچسترسیتی و البته هم‌تیمی‌اش در تیم ملی پرتغال، روبن دیاز را در خط دفاع گذاشته است.

دو هافبک تیم منتخب او شامل رونالدینیو و برناردو سیلوا می‌شود و در نهایت تک مهاجم تیم او هم کریستیانو رونالدو است. کانسلو دلیل‌اش برای حضور رونالدو به عنوان مهاجم تیم منتخب‌اش گفت:

کریستیانو رونالدو یک افسانه برای کشور من است. او را به خاطر تمام گل‌هایی که زده و به خاطر الهام بخشیدن به جوانان، در این تیم قرار دادم.

تیم منتخب 5 نفره ژائو کانسلو دروازه‌بان: ادرسون دفاع: روبن دیاز هافبک: رونالدینیو و برناردو سیلوا مهاجم: کریستیانو رونالدو تیم منتخب 5 نفره ژائو کانسلو

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند