Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:25:11 GMT

اشتغال 51 پزشک متخصص در شهرستان کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۰۳۵۰

اشتغال 51 پزشک متخصص در شهرستان کهگیلویه

یاسوج - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: 51 پزشک در تخصص‌های مختلف و 23 پزشک عمومی خدمات لازم را به مراجعه کنندگان در این شهرستان ارائه می‌دهند.

کورش داوری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از این تعداد 2 جراح مغز و اعصاب، 2 پزشک گوش و حلق و بینی، چهار متخصص جراح عمومی، سه ارتوپد، پنج متخصص زنان، هفت متخصص داخلی، چهار متخصص اطفال، 2 متخصص طب توانبخشی، سه متخصص طب اورژانس، چهار متخصص قلب و سه پزشک متخصص مغز و اعصاب و روانپزشک به مردم خدمات لازم را در کلینیک‌ها و بیمارستان امام خمینی دهدشت ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعداد پزشکان عمومی شهرستان را 23 و پزشک ماما را نیز 23 پزشک اعلام کرد.
داوری تصریح کرد: به‌طور میانگین ماهانه بین 6 تا هشت هزار بیماری از سوی پزشکان متخصص و عمومی ویزیت می‌شوند.
وی طرح تحول سلامت را یکی از دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید دانست و گفت: این طرح زمینه حصار امن سلامتی را برای اقشار کم درآمد و فقیر ایجاد کرد.
داوری بیمارستان 220 تختخوابی امام خمینی دهدشت را یکی از بیمارستان‌های مدرن استان دانست و اظهار کرد: در این بیمارستان در طول ماه سه هزار بیمار بستری و 15 هزار بیمار نیز به‌صورت سرپایی ویزیت می‌شوند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی دهدشت با 17 بخش مختلف جمعیت چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی را پوشش می‌دهد.
وی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی را یکی از بخش های کارآمد بیمارستان دانست و گفت: در بخش اورژانس به‌صورت سرپایی و بستری خدمات لازم به بیماران ارائه می‌شود.
داوری اضافه کرد: در بعضی از فصول سال بخصوص زمستان پنج پزشک در اورژانس برای خدمات رسانی بهتر مستقر می‌شوند.
وی افزود: به‌صورت میانگین روزانه بیش از 500 بیمار از سوی پزشکان عمومی در اورژانس ویزیت می‌شوند.
داوری عنوان کرد: 87 خانه بهداشت شهری و روستایی، 10 مرکز بهداشت روستایی و 10 پایگاه سلامت در سطح بخش‌های مختلف شهرستان خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند.
شهرستان 131 هزار نفری کهگیلویه دارای چهار بخش، چهار شهر، 10 دهستان و 365 روستای بزرگ و کوچک است.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: موسوی
7531/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن چهار نفر در پی برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت 9:12 امروز از طریق تماس با سامانه 115 موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد 30، 37، 41 و 43 ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است