Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ دیلم مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این جشنواره در سه بخش نگاه نو و انتزاعی، فیگوراتیو و کلاسیک و بخش ویژه سوره واقعه برگزار که پس از قرائت بیانیه هیات داوران اسامی برگزیدگان اعلام شد.
وی افزود: در بخش نگاه نو و انتزاعی فرانک خائف از استان البرز از سوی هیات داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال مورد تشویق قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیلم اضافه کرد: همچنین در این بخش رتبه اول به همراه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنجاه میلیون ریال به سعید اسکندری از استان مرکزی، رتبه دوم به همراه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال به زهره بابایی از استان خراسان شمالی و رتبه سوم مشترک به همراه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال به فهیمه بای از استان گلستان و فریبا براتی کهریز سنگی از استان اصفهان، اهدا شد.
وی در ادامه گفت: در بخش فیگوراتیو و کلاسیک رتبه سوم مشترک به همراه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال به رقیه مدرسی حجت آبادی و زهرا فربد از استان یزد، رتبه دوم به همراه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال به علی بحرینی از استان خوزستان و رتبه اول به همراه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنجاه میلیون ریال به حامد شریفی از استان گلستان تقدیم شد.
دیلم افزود: در پایان از سوی هیات داوران آثار سمانه عرب ساغری و خدیجه علیمردانی از استان گلستان در بخش فیگوراتیو و کلاسیک سوره واقعه با اهدای لوح و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال تقدیر به عمل آمد و اثر رویا فراهانی از استان مرکزی در بخش نگاه نو و انتزاعی سوره واقعه با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال تجلیل شد.
این مراسم شامگاه سه شنبه ٣ بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت ستاره پرفروغ کوثر، بانوی فصاحت و اعجاز حضرت زینب سلام الله در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
انتهای پیام/ق     برگزیدگان جشنواره ملی نقاشی آیات

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده