Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا شرف بیانی روز چهارشنبه در جریان بازدید از یادمان شهید چاغروند در دهلران به خبرنگار ایرنا گفت: 35 درصد از زیرساخت های یادمان های استان آماده است و باید تلاش کنیم با توجه به حضور راهیان نور این امکانات را تکمیل کنیم.
وی افزود: برای تکمیل این زیرساخت ها 80 میلیارد ریال پیشنهاد شده که تاکنون 14 میلیارد ریال آن محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام با اشاره به وجود هشت یادمان ملی در استان یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 150 هزار نفر از این یادمان ها بازدید کرده اند که بیشترین آمار بازدیدها از یادمان شرهانی در دهلران است.
شرف بیانی با اشاره به موقعیت یادمان شهید چاغروند که در مسیر تردد زائران عتبات عالیات و راهیان نور است، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت های این یادمان و توسعه آن در دستور کار است.
معاون عمرانی استاندار ایلام نیز در این بازدید گفت: یادمان ها محل رجوع مردم و اجرای برنامه های فرهنگی هستند.
احمد کرمی افزود: تکمیل یادمان شهید چاغروند از موضوعاتی است که در دستور کار بنیاد حفظ آثار استان قرار دارد.
فرماندار دهلران نیز گفت: به منظور تکمیل زیرساخت یادمان شهید چاغروند 700 میلیون ریال از محل کمیته برنامه ریزی استان اختصاص یافته است.
سید حسینعلی موسوی افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان این مهم را جهت تکمیل زیرساخت ها دنبال می کند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود

به گزارش خبرنگارمهر، حسین محمودی عصر سه‌شنبه در ویژه برنامه «مهر و هنر» که به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت یاد و خاطره شهید آوینی که در عرصه هنر انقلاب بویژه برای نسل کودک و نوجوان زحمات زیادی کشیدند، نامگذاری شده است.

وی افزود: شهید آوینی با هنرمندی مناسب، زمینه جریان سازی انتقال مسیر هنر انقلاب به نسل آتی جامعه فراهم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، تصریح کرد: شهید آوینی حرکت هنر را به سمت مردمی بودن سوق داد و همین امر موجب شد اکنون هنر تعالی و ارتقا یابد.

وی افزود: رویکرد شجاعانه و ثبات قدم شهید آوینی در انقلاب و دفاع مقدس باعث ماندگاری این مهم شد به طوری که مقام معظم رهبری از شهید آوینی به عنوان سید شهیدان اهل قلم نام برد و بسیاری از آثار این شهید بزرگوار در زمینه دفاع مقدس و انقلاب موجب ماندگاری شخصیت شهید آوینی و آثار وی شد.

محمودی فر با بیان اینکه شهید آوینی به عنوان الگو در عرصه هنر انقلاب و دفاع مقدس معروف است، یادآور شد: این شهید والامقام، اخلاق و ولایت پذیری را سرلوحه کارهای خود قرار داد و همین امر باعث شد، آثار تولیدی وی، دفاع مقدس را به زیبایی به تصویر بکشد و مردمی که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند از این طریق، جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را درک کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ضمن قدردانی از مشارکت حوزه هنری استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در برگزاری این برنامه، گفت: وظیفه نسل جوان است تا با زبان هنر و ابزار فرهنگ، شهید آوینی را به نسل‌های آینده معرفی کنند.

کد خبر 6080385

دیگر خبرها

  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم