Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@02:33:45 GMT

معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان چادگان/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۰۶۴۹

معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان چادگان/ تصاویر

آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان چادگان، با حضور سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان، برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چادگان نا؛ آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان چادگان، عصر سه شنبه، با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول اداره اطلاعات، رئیس دادگستری، دادستان، اعضای شورای اسلامی و شهردار چادگان، و  دیگر مسئولان شهرستان در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس،سرهنگ ولی اروجی به سمت فرمانده  انتظامی شهرستان چادگان منصوب شده و از خدمات سرهنگ سهراب قره قانی فرمانده سابق انتظامی این شهرستان، که به تازگی بعنوان فرمانده انتظامی سمیرم منصوب شده است تقدیر شد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد

 در جلسه شورای اداری شهرستان نیکشهر با حضور رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ، فرمانداران و بخشداران شهرستان های نیکشهر و قصرقند *"مصطفی سابکزئی بعنوان دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر در امر مردمی سازی دولت"* منصوب و معرفی شد.

همچنین با ابلاغ دستیار استاندار سیستان و بلوچستان، مصطفی سابکزئی بعنوان راهبر دستیار فرمانداران حوزه چابهار معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد