Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیته دانشجویی ستاد گرامیداشت دهه فجر در دانشگاه پیام نور نی ریز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ نشست کمیته دانشجویی ستاد گرامیداشت دهه فجر با حضور روسای مراکز آموزش عالی شهرستان در دانشگاه پیام نور نی ریز برگزار شد.


 شهباز صداقت مسئول کمیته دانشجویی، در ابتدای این نشست با اشاره به نزدیک شدن سالروز  پیروزی انقلاب اسلامی ، گفت: ایام الله دهه فجر روزهایی هستند که ملت قهرمان ما زیباترین صحنه ها را در میهن خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز با بیان اینکه هیچ روزی در کشور خجسته تر از ۱۲ بهمن و ایام الله دهه فجر نیست، افزود: بر خود وظیفه می دانیم همه ساله این روزها را قدر بدانیم و با تمسک به سیره امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی ایران در عرصه فرهنگی پاسداری کنیم.


در این نشست که، با حضور مهدی پور رئیس دانشگاه علمی کاربردی، صحراگرد رئیس آموزشکده دخترانه فضل و عدالتجو مسئول امور دانشجویی دانشگاه آزاد انجام شد، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام، دیدار با خانواده معظم شهدای بخش مرکزی،دیدار با آیت الله فقیه امام جمعه شهرستان،پخش کلیپ و سرودهای انقلابی، فضا سازی مناسب محیط دانشگاه، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب خط امام ، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع آزادی قبل و بعد از انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی و کوهنوردی و حضور منسجم در راهپیمایی 22 بهمن از اهم برنامه های پیشنهادی کمیته بود که به تصویب اعضاء رسید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی

«علی انتظاری» رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور گسترده نیروهای نظامی آمریکا در دانشگاه‌های این کشور برای سرکوب اعتراضات در حمایت از مردم فلسطین اظهار کرد: آمریکا دارای یک «نظام رسانه‌ای» است که در دوره‌ای بسیار دقیق و حساس عمل می‌کرد و هیچ شبهه‌ای را بی‌پاسخ باقی نمی‌گذاشت اما در حال حاضر کارآمدی این نظام را از دست داده است.

وی با بیان اینکه این اعتراضات قابل پیش‌بینی بود، ادامه داد: در حال حاضر شرایطی به وجود آمده که دولت آمریکا از نظر رسانه‌ای دچار شکست شده که این موضوع، مهم‌تر از اتفاقات دیگر است.

استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه آمریکا توانایی ساماندهی افکار عمومی را ندارد و این مساله بسیار مهم‌تر از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکاست گفت: این اتفاق نشان‌دهنده شکست رسانه‌ای غرب است؛ افرادی که در این دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند، در واقع فرزندان سرمایه‌داران این کشور و قشر برگزیده آمریکایی هستند که از نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه، خون‌شان به جوش آمده است.

انتظاری تصریح کرد: علی‌رغم قدرت و گنبد آهنین رسانه‌ای و همچنین نظام کنترل شدید در آمریکا، شاهد بروز چنین اعتراضاتی هستیم که در نوع خود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه واقعیت آزادی در آمریکا، آزادی ذاتی نیست و فقط احساس آزادی وجود دارد گفت: هر زمانی که دولت آمریکا احساس خطر کند، آزادی منتفی می‌شود؛ شعارهای معترضان در آمریکا خیلی ملایم است و حتی معترضان در شعارهاشان موجودیت آمریکا را زیر سوال نمی‌برند اما با این وجود، دولت‌مردان حتی در این سطح را هم برنمی‌تابند.

کد خبر 6090000 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین