Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@16:50:23 GMT

جعبه سیاه سانچی باز شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۰۹۲۴

جعبه سیاه سانچی باز شد


معاون دریایی سازمان بنادر از بازگشایی VDR هر دو کشتی سانچی و کریستال در چین خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هادی حق شناس گفت: لحظاتی پیش پلمپ جعبه سیاه VDR نفتکش سانچی و همینطور کشتی فله بر چینی باز و فرآیند رمزخوانی جعبه سیاه هر دو کشتی آغاز شد.

وی ادامه داد: نمایندگان کشور پاناما به عنوان کشور صاحب پرچم نفتکش سانچی، کشور هنگ گنک به عنوان کشور صاحب پرچم کشتی فله بر کریستال، کشور چین  که در آب های آن این حادثه اتفاق افتاده و کشور ایران که اکثر نفرات جان باخته به آن اختصاص دارد، در این جلسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ایران ٢ نماینده از سازمان بنادر و دریانوردی در این جلسه حاضر شده اند.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تأکید کرد: تا ساعاتی دیگر نتایج این نشست مشترک و جزئیات شروع فرآیند رمزخوانی جعبه سیاه دو کشتی را اعلام خواهیم کرد. اما مشخص شدن نتیجه نهایی رمزخوانی زمان بر است و ممکن است ماه ها طول بکشد.

true برچسب ها : سازمان بنادر و دریانوردی نفتکش سانچی هادی حق شناس true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) تصادف شدید یک پورشه در آمریکا (فیلم) انفجار و آتش سوزی در یک پمپ بنزین (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟