Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:43:07 GMT

نقاشی کودکان زلزله‌زده کرمانشاه روی دیوار می‌رود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۱۴۷۰

نقاشی کودکان زلزله‌زده کرمانشاه روی دیوار می‌رود

نمایشگاه نقاشی «رنگ بر سنگ» با هدف یاری رسانی به کودکان مناطق زلزله زده و با مشارکت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران جمعه ۶ بهمن در فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، در نمایشگاه «رنگ بر سنگ» که از سوی موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران برگزار می‎شود ۵۰ اثر از آثار کودکان آسیب دیده از زلزله کرمانشاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عواید حاصل از فروش این آثار صرف ساخت و تجهیز مرکز جامع خدمات بهزیستی ویران شده در شهرستان ریجاب استان کرمانشاه خواهد شد.

موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران به منظور بازگرداندن نشاط اجتماعی عمومی در مناطق آسیب دیده از زلزله با تکیه بر کودکان و نوجوانان و کمک به ترمیم زخم‌های اجتماعی حادثه نسبت به برگزاری کارگاه‎های آزاد نقاشی برای کودکان مناطق زلزله زده در ۲ مقطع سنی ۳ تا ۶ و ۶ تا ۱۳ سال اقدام کرد. حاصل برگزاری این کارگاه‎ها آفرینش بیش از ۲۸۰ اثر هنری از سوی کودکان زلزله زده است که بخشی از این آثار در قالب نمایشگاه «رنگ بر سنگ» در معرض دید عموم قرار می‎گیرد.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه ششم بهمن ماه ساعت ۱۷ در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و نمایشگاه نقاشی تا ۱۳ بهمن دایر است.

علاقمندان می‎توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ الی ۲۰ به گالری شماره ۲ مراجعه کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش