Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی تیم شارلوای بلژیک گفت: از استرس دربی تهران با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر خوشم می‌آمد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ ورزشی فوتبال ایران ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت اسپورت مگزین بلژیک، کاوه رضایی درباره صحبت از تجربه حضور در فوتبال بلژیک برای دوستان ایرانی‌اش گفت: لیگ بلژیک تاکتیکی و بسیار فیزیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید آماده بازی برای 3 مسابقه در 6 روز باشم و در هر کدام از آنها 12 تا 13 کیلومتر می‌دوم.

ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا افزود: البته خیلی خوشحالم که لیگ بلژیک را انتخاب کردم، زیرا بسیار مهیج و قایق ایده‌آلی برای رسیدن به دیگر تیم‌های مطرح اروپایی است.

کاوه رضایی درباره تطابقش با فوتبال و زندگی در بلژیک اظهار داشت: می‌توانید فکر کنید برای یک ایرانی که از فرهنگ دیگری به بلژیک می‌آید پیشرفت در اروپا سخت باشد، البته جهان مدام کوچک‌تر می‌شود و کشورها به هم نزدیک شده‌اند. برای مثال من پیش از این تنها به اروپا آمده بودم. همراه تیم ملی فوتبال ایران نیز در اروپا حضور داشتم، البته سفر تفریحی نیز به اروپا داشته‌ام و ایرانی‌ها زیاد سفر می‌کنند. می‌دانستم چه چیزهای در انتظار من است و به همین‌خاطر چیزهای زیادی از همان آغاز برای من آشنا بود.

او درباره اسلام‌آباد غرب، محل تولدش هم گفت: در این شهر بسیاری از کردها زندگی می‌کنند. به خاطر جنگ شهر اسلام‌آباد غرب گذشته سختی داشت اما قدم به قدم بهتر می‌شود.

کاوه رضایی زمانی که به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شده از 2 تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت اما به استقلال پیوست. او در دربی سنتی سرخابی‌ها نیز حضور داشت. ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا در این رابطه اظهار داشت: واقعا یک دربی بزرگ است و آماده‌سازی آن از چند روز قبل صورت می‌گیرد. زمانی که تقویم رقابت‌ها اعلام می‌شود هواداران به زمان بازی دربی سرخابی‌ توجه می‌کنند. هواداران 2 تیم به دقت یکدیگر را تعقیب می‌کنند اما همواره در یک اتمسفر خوب و بدون ایجاد مزاحمت برای هم قرار دارند.

وی ادامه داد: برای من  سخت است که دربی تهران را با دیگر دربی‌های جهان مقایسه کنم، البته اطمینان دارم یکی از بزرگترین دربی‌های قاره آسیا است. حتما می‌دانید گاهی اوقات بیش از 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند. در چنین دربی‌هایی باید انتظار فشار بسیار زیادی را داشته باشید اما صادقانه بگویم برای من هیچگاه این مسئله مشکلی نبود. واقعا این استرس دربی را دوست داشتم و از آن خوشم می‌آمد. در آخرین دربی همین استرس به من اجازه آمادگی بهتر در تمرینات را داد و می‌خواستم بهتر مهیای این بازی بزرگ شوم.

انتهای پیام/

 

 

 

R7858/P35350/S3,27,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید

هواداران تراکتور مقابل ذوب آهن، شب پراضطرابی را پشت سر گذاشتند.

طرفداری | دیدار شب گذشته تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، صحنه‌هایی نگران‌کننده را برای هواداران تیم تبریزی رقم زد. در جریان این مسابقه، دو هوادار تراکتور به دلیل عارضه قلبی و استرس شدید، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌ شرقی در این خصوص گفت:

در جریان دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود:

مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟