Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس مجلس با بیان اینکه تروریست خواندن حماس و حزب الله را قبول نداریم، گفت: جرایم سازمان یافته از سنخ دیگری مانند داعش و گروههای دیگر است که همه آن را قبول داریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر در مجلس در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 4 بهمن در اخطار قانون اساسی گفت: ما نباید لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی را مصوب کنیم چرا که این خلاف قانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر حاجی دلیگانی گفت: در حال حاضر امریکا می گوید حماس و امثال آن تروریست هستند که ما این را قبول نداریم، در قانون اساسی ذکر شده است که افراد و گروههایی که برای مبارزه با سلطه استعمار و اشغال خارجی فعالیت می کنند که تروریستنداریم حتی اگر این را نمی نوشتند ما این را قبول داشتیم و حرف آنها را قبول نداریم.

 

لاریجانی گفت:‌اکنون هم امریکا آنها را تحریم می کند و چه بپذیریم و چه نپذیریم ما آن را قبول نداریم. و این مانع و اشکالی در قانون اساسی محسوب نمی شود.

 

رئیس مجلس تاکید کرد: ما رسماً گفته ایم گروههایی همانند حزب الله حماس و دیگران که برای مبارزه با تروریست کار می کنند را تروریست نمی دانیم و کوتاه هم نمی آییم، این جرایم سازمان یافته از سنخ دیگر است مانند داعش و گروههای دیگر که همه آن را قبول داریم بنابراین آنهایی را که قبول داریم حتماً باید از ظرفیت کارهای مختلف استفاده کنیم اما در آنجایی که قبول نداریم را گوش نمی دهیم و اکنون هم همین کار را می کنیم و لذا بر این موضوع اشکالی وارد نیست.

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟

با وجود این که رقم های دریافتی از جرایم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چشمگیر و قابل توجه است، اما سازمان لیگ هیچگاه در مورد محل هزینه کرد این درآمدها شفاف سازی و اطلاع رسانی نکرده است.

به گزارش مشرق، بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی به ایستگاه‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که همچنان حجم انبوه جریمه‌های مالی برای ارکان مختلف باشگاه‌های لیگ برتری ادامه دارد. نگاهی به بازی‌های فصل جاری نشان می‌دهد جریمه‌های میلیارد تومانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در کنار احکام گاه و بیگاه محرومیت تمامی ندارد.

پولی که گمان برده می‌شد به حساب فدراسیون فوتبال واریز می‌شود اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین مصاحبه خود با اهالی رسانه عنوان کرد: «درآمدهای فدراسیون فوتبال با این ارقام و اعدادش بسته نمی‌شود. اگر تخلف کنند یا نکنند یک ریال هم به ما نمی‌رسد. به سازمان لیگ می‌رسد و سازمان لیگ هم خرج خودش می‌کند».

با این حال حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال هیچ واکنشی به این صحبت‌ها نداشت و تنها به سیاست سکوت خود در قبال دریافتی‌های میلیاردی از بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌ها ادامه داد تا فضای پر از ابهام مالی در ساختمان پر رمز و راز سازمان لیگ ادامه داشته باشد.

جایی که مشخص نیست چرا هرگز حاضر به پاسخگویی مالی به رسانه‌ها و انتشار اسناد مالی خود ندارد اما تمام دریافتی‌ها همچنان قرار است به حساب این سازمان ریخته شود اما خبری از شفافیت مالی در مخارج آنها نباشد.

سازمان لیگ نه تنها هیچ ابهامی را پاسخ نمی‌دهد بلکه برای احقاق حقوق باشگاه‌ها در زمینه تبلیغات محیطی نیز شفاف سازی نمی‌کند تا نشان دهد می‌تواند به رفتار بدون پاسخ خود در قبال میلیاردها تومان درآمد انباشته ادامه دهد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • نتانیاهو: پیشنهاد مورد قبول حماس از خواسته‌های ضروری اسرائیل فاصله دارد
  • هاآرتص: حماس با قبول آتش‌بس، اسرائیل را غافلگیر کرد
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • منابع صهیونیستی: آتش‌بس مورد قبول حماس، برای اسرائیل غیرقابل قبول است
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس