Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@21:25:37 GMT

برنامه های جدید حوزه بین الملل دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۲۲۳۸

برنامه های جدید حوزه بین الملل دانشگاه آزاد

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، شیخ عطار با اشاره به برنامه های جدید حوزه بین الملل به ویژه در واحد های برون مرزی دانشگاه، گفت: جذب دانشجوی غیر ایرانی، برگزاری دوره های کوتاه مدت تخصصی و برگزاری همایش ها و کنفرانس های بین المللی کاربردی از مهم ترین برنامه های این حوزه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از زحمات دکتر شهریاری برای دکتر واثقی سرپرست جدید واحد امارات آرزوی توفیق در امور محوله کرد.

دکتر واثقی نیز در این مراسم ضمن تشکر از همکاران واحد، معاونین و سرپرست سابق ابراز امیدواری کرد: که با همکاری و همدلی در آینده نزدیک شاهد پیشرفت های بیشتر واحد امارات باشیم.

همچنین گزارشی از فعالیت های واحد امارات توسط دکتر شهریاری رئیس سابق واحد ارائه شد و معاونین به ارائه طرح ها، پیشنهادات و برنامه های خود پرداختند.

لازم به ذکر است دکتر واثقی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز است که سابقه طولانی در حوزه های آموزش، پژوهشی و بین المللی داشته و در گذشته نیز همکاری مشورتی با حوزه بین الملل دانشگاه داشته است.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران در حکمی مصطفی ملکی را به عنوان مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب کرد.

در متن حکم رنجبر خطاب به ملکی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تجربیات و سوابق جناب‌عالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب می‌شوید. از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه و تلاش مستمر در جهت نهادینه شدن حسن سلوک و تکریم ارباب رجوع در حوزه ریاست اقدام و افزون بر نظارت و همکاری با معاونان، مدیران و کارکنان در راستای سیاست‌ها و برنامه‌ها بخصوص اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشید. از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در نیل به اهداف مورد نظر و تمشیت بهتر امور مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس