Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما،اينديپندنت از رواج گسترده فقر در بين کودکان انگليسي خبر داد و نوشت: تقريبا نيمي از کودکان در لندن، بيرمنگهام و منچستر در فقر روزگار مي گذرانند.
اين روزنامه انگليسي در پايگاه اينترنتي خود و در گزارشي به قلم مي بالمن افزود: درحالي که کارشناسان هشدار مي دهند اجراي اصلاحات رفاهي در انگليس به تشديد بحران فقر کودکان منجر شده است، برآوردهايي که اخيرا ارائه شده اند، نشان مي دهند در برخي از شهرهاي انگليس تقريبا نيمي از کودکان در فقر زندگي مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تجزيه و تحليل اين اطلاعات نشان مي دهد در دو سال گذشته مناطق محروم انگليس شاهد بيشترين ميزان افزايش فقر در بين کودکان بوده اند به گونه اي که در بخش هايي از لندن و بيرمنگهام اين رقم تا 10 درصد افزايش يافته است و تا بيش از نيمي از کودکان ساکن در آن مناطق را شامل مي شود.
اين آمار تکان دهنده با قطع پرداخت مزايا مرتبط است که از سال 2015 [1394] اجرايي شده و تا پايان اين دهه پرداخت مزاياي کودکان را متوقف مي کند. از ديگر عوامل تاثير گذار در افزايش فقر کودکان نرخ بالاي بهره براي خانواده هاي کم درآمد است که باعث افزايش بدهي هاي بسياري از افراد شده است.
گزارش مستقلي که بنياد جوزف روونتري ماه گذشته منتشر کرد، از افزايش بي سابقه فقر در انگليس خبر داد و نوشت: در مقايسه با 5 سال گذشته حدود 400 هزار کودک و 300 هزار مستمري بگير بيشتر در فقر روزگار مي گذرانند. اين گزارش نشان مي دهد در کل 14 ميليون نفر در انگليس در فقر به سر مي برند که معادل يک نفر در هر 5 نفر از جمعيت اين کشور است.
براساس آمار جديدي که ائتلاف «به فقر کودکان خاتمه دهيد» با تجزيه و تحليل اطلاعات مالياتي به دست آورده ميزان فقر کودکان در منچستر و بيرمنگهام به ترتيب 44 و 43 درصد است. اين رقم در لندن در حوزه برج هملت به 53 درصد مي رسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین

رئیس کل بانک مرکزی از ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین امسال خبر داد و گفت: این به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی در جلسه هیئت دولت اعلام کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به 24 درصد کاهش یافته بود، در فروردین به 23 درصد رسیده است. 

او تأکید کرد: نرخ رشد پول نیز که سال گذشته 33 درصد بود، تا 16 فروردین امسال به 16 درصد کاهش یافته است. 

فرزین البته این را هم گفت که در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود 200 میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت 200 میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • افزایش حجم آب دریاچه ارومیه به ۲.۵ میلیارد مترمکعب
  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد
  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتطارات تورمی کم شد
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • رشد نرخ باروری در ۱۴ استان/ تنها نیمی از قانون اجرا شده است
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر