Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@15:57:33 GMT

مسابقات نیمه نهایی شوق تلاوت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۲۸۱۰

مسابقات نیمه نهایی شوق تلاوت آغاز شد

مرحله نیمه نهایی مسابقات «شوق تلاوت» روز گذشته در جزیره قشم آغاز شد و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ فرهنگی قرآن و عترت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مرحله نیمه نهایی مسابقات «شوق تلاوت» روز گذشته در جزیره قشم آغاز شد و برترینهای آن در اسفندماه سال جاری ضمن تشرف به کربلای معلی در آنجا به رقابت نهایی با یکدیگر خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات شوق تلاوت برای سومین سال پیاپی در بین قاریان «طرح ملی تلاوت» برگزار می‌شود. حدود 1200 نفر از 11 استان در این دوره شرکت کردند. در این طرح تعدادی از مؤسسات قرآنی با پشتیبانی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به صورت هماهنگ نسبت به شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد در زمینه هنر تلاوت قرآن کریم اقدام می‌کنند.

در آخرین سری این مسابقات بیش از 70 نفر جواز حضور به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند و متسابقین در چهار سبک مصطفی اسماعیل، منشاوی، عبدالباسط و شحات انور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این دوره از مسابقات چهار نفر از برترین داور‌های کشور یعنی آقایان حمید هروی، غلامرضا شاه میوه، عباس امام جمعه به قضاوت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

70 قاری نوجوان به نیمه‌نهایی مسابقات «شوق تلاوت» راه یافتند

انتهای پیام/

R1444/P1356/S4,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به جام ریاست جمهوری امارات تیم‌های الوصل و اتحاد کلبا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید و به فینال جام حذفی امارات صعود کرد. 


تک گل تیم فوتبال اتحاد کلبا را مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.
 
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، امروز  تیم‌های النصر و شباب الاهلی به مصاف هم می روند. 

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد