Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@22:45:39 GMT

پاداش کاری که برای خدا باشد، محدودیت ندارد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۲۸۵۳

پاداش کاری که برای خدا باشد، محدودیت ندارد

خبرگزاری شبستان: تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه یقینا کاری که با قصد قربت باشد، بالاترین ثواب‌ها را در بردارد، ابراز کرد: در اتفاقات و حوادث طبیعی و غیرطبیعی، شیعه و سنی برای ما تفاوتی ندارد و هر کس باشد، به کمک او خواهیم شتافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، تولیت این مسجد سه شنبه شب در دیدار با رئیس سازمان اورژانس کشور که در مسجد مقدس جمکران انجام شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، اظهار کرد: اعضای سازمان اورژانس، سربازان خط مقدم نظام در حوادث هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: فعالیت و حرکت شما، سپاه پاسداران و ارتش در زلزله کرمانشاه واقعا جهادی بود و برای حادثه ای به این عظمت، نقش بسیار خوبی ایفا کردید.

 

وی ادامه داد: هیچ نظامی در جهان به اندازه ایران به مردم خدمت نکرده است و هر چه هم این خدمات زیاد باشد، باز هم بدهکار مردم است، در حالی که کشورهای مدعی تمدن و به اصطلاح ابرقدرت هرگز به این صورت در حوادث مشابه به فریاد مردمشان نمی رسند.

 

حجت الاسلام رحیمیان با بیان اینکه باید مستندی از اقدامات سازمان اورژانش کشور و دیگر ارگان‌های خدمت‌رسان در صحنه کرمانشاه تهیه و با دیگر کشورها مقایسه شود، تصریح کرد: ملتی در ایران زندگی می‌کنند که در زلزله کرمانشاه شاهد بودیم هر کس به شکل خودجوش در منطقه حاضر می‌شد و اقدام به کمک‌رسانی می‌کرد، هر کس در حد و توان خود هر کمکی از دستش برمی‌آمد، دریغ نمی‌کرد.

 

وی در ادامه تأکید کرد: آنچه که از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شد، ماندگار است و برای تاریخ باید بیان شود، اگر امکانات و آمادگی های مراسم اربعین امام حسین(علیه السلام) نبود، این امکانات با آن سرعت حاضر نمی‌شد و ممکن بود ضایعات و کشته‌های بیشتری را شاهد باشیم.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه یقینا کاری که با قصد قربت باشد، بالاترین ثواب‌ها را در بردارد، ابراز کرد: در اتفاقات و حوادث طبیعی و غیرطبیعی، شیعه و سنی برای ما تفاوتی ندارد و هر کس باشد، به کمک او خواهیم شتافت.

 

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که انبوهی از پاداش و اجر الهی نصیب همه کسانی که در صحنه و یا خارج از صحنه پشتیبانی کرده‌اند، شده است، پاداش کاری که برای خدا باشد، محدودیت ندارد و بهشتی نصیب او می‌شود که پهنای آن به‌وسعت آسمان‌ها و زمین است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران

تصاویری از حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران برای تحویل گرفتن پیکر مطهر شهدای گمنام را می‌بینید. این شهدا روز جمعه طی مراسمی در مسجد مقدس جمکران تدفین می‌شوند.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد