Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@20:50:47 GMT

رئیس دفتر کومی هم از اف‌بی‌آی رفت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۲۹۹۴

رئیس دفتر کومی هم از اف‌بی‌آی رفت

مدیر اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) اعلام کرد، رئیس دفتر او در حال ترک این نهاد برای تصدی شغلی در بخش شرکتی است.

ایران آنلاین / کریستوفر رای، مدیر اف‌بی‌آی گفت جیمز رایبیکی‌ که رئیس دفتر جیمز کومی، مدیر اخراجی اف‌بی‌آی بوده است، ماه گذشته به او اطلاع داد که شغل جدیدی به دست می‌گیرد. کریستوفر رای در بیانیه‌ای گفت: جیم رایبیکی ماه گذشته به من اطلاع داد که از اف‌بی‌آی می‌رود تا یک فرصت شغلی در بخش شرکتی را به دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او همچنین گفت: در حالی که این حرکت فوق‌العاده‌ای برای کل خانواده رایبیکی است، خانواده اف‌بی‌آی و شخص خودم دلتنگ جیم خواهیم شد. من از او بابت سال‌ها خدمت به این سازمان و وزارت دادگستری قدردانی می‌کنم.

رای همچنین اعلام کرد، زاکاری هارمون، دادستان سابق را برای سمت ریاست دفتر انتخاب کرده است. او گفت: پیش از حضور او در بخش خصوصی،‌ زک و من همکاری نزدیکی داشتیم. او به عنوان یک دادستان فدرال خدمت می‌کرد و بعدا برای لری تامپسون، معاون دادستان کل وقت کار می‌کرد. 

اوایل همین ماه، قانونگذاران در کمیته نظارتی مجلس نمایندگان آمریکا و کمیته اصلاح دولتی و امور قضایی او را مورد انتقاد شدید قرار دادند. ایرادات مطرح شده به نحوه رسیدگی اف‌بی‌آی به تحقیقات مرتبط به استفاده هیلاری کلینتون از یک سرور ایمیل شخصی در دوره حضور او در وزارت خارجه آمریکا مرتبط بود. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته آلمان از دستگیری «ژیان گو» به ظن جاسوسی برای دولت چین خبر داده بود.

دادستان‌های آلمان ادعا کرده‌اند «گو» که فعالیت خود را به عنوان دستیار برای «ماکسیمیلیان کراه»، عضو راست‌گرای آلمانی‌تبار پارلمان اروپا ثبت کرده از کارکنان «یکی از سرویس‌های جاسوسی چین» است.

طبق ادعای این دادستان‌ها «گو» که تبعه آلمان است اطلاعات پارلمان اروپا را به چین منتقل کرده و در جهت خدمت به نهادهای اطلاعاتی چین از «مخالفان دولت چین جاسوسی کرده است.»

کد خبر 846778 منبع: فارس برچسب‌ها جاسوسی خبر ویژه اتحادیه اروپا چین پارلمان اروپا

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد
  • مدیر دفتر اطلاع‌رسانی غزه: احتمالا ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی مجتمع الناصر باشند