Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، علیرضا آشناگر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، در همایش فرمانداران و بخشداران استان بیان کرد: فضای استان در دهه فجر باید به سمت نشاط اجتماعی سوق داده شود و در این راستا از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده کرد.
وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت یازدهم از سوی مدیران، فرمانداران و بخشداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: د فضایی که جهان غرب با اختلافات گسترده‌ای که پیرامون انرژی هسته‌ای با کشور پیدا کرده بود توانسته بود کشور را در تنگنای اقتصادی قرار بدهد و التهاب و بی‌برنامگی بر کشور سایه انداخته بود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم تورم تک‌رقمی شد، نرخ رشد اقتصادی افزایش یافت و در حوزه سیاست خارجی با تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تیم مذاکره‌کننده، اختلافات ایران با کشورهای غربی پیرامون مسئله هسته‌ای کشور در قالب برجام حل‌وفصل شد.
آشناگر افزود: اگرچه باید اذعان کرد بدعهدی آمریکا در این خصوص مشکلاتی را به بار آورد که اگر این بدعهدی وجود نمی‌داشت شاهد نتایج بهتر و بیشتری از برجام بودیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوینعنوان کرد: تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های دولت، ارتقاء سطح امیدواری مردم و بیان شرایط و محدودیت‌های دولت جز مانیفست فرمانداران و بخشداران در دوره جدید است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین عنوان کرد: تعامل و گفت‌وگو با نمایندگان گروه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باید در دستور کار فرمانداران و بخشداران باشد و از قهر با گروه‌ها پرهیز شود.
وی تصریح کرد: فضای سیاسی کشور باید تلطیف و نزاع‌ها و تنش‌ها، جای خود را به رقابت‌های سالم سیاسی بدهد.
آشناگر عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی یک تهدید جدی برای کشور محسوب می‌شود لذا بررسی علل و عوامل این ناهنجاری‌ها و چاره‌اندیشی برای ساماندهی، پیشگیری و کنترل این مسائل باید به جد در دستور کار فرمانداران و بخشداران قرار بگیرد.
معاون استاندار با تأکید بر توجه به مطالبات شهروندان بیان کرد: موضع فرمانداران و بخشداران نسبت به شوراها و شهرداری‌ها باید موضع هدایتی، حمایتی و پدرانه باشد و از هرگونه نگاه و برخورد سیاسی اجتناب شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور